Мережа Антошка відкриє флагманський магазин в ТРЦ Lavina Mall (оновлено)
Початок роботи нової торгової точки найбільшої української мережі дитячих товарів заплановано на 18 березня.
Про це rau.ua повідомила прес-служба мережі магазинів Антошка. Новий об’єкт стане 40-м магазином в мережі і 10-ю торгової точкою в Київському регіоні. Він збереже основну конкурентну перевагу мережі: повний асортимент товарів для зростання, розвитку і виховання дітей, починаючи з підготовки до народження до 12 років.
За словами директора роздрібної мережі Антошка Олексія Погорєлова, цей амбітний і інноваційний проект стане першим кроком до повного оновлення мережі, справжнім флагманом в асортименті і розвиток сервісу.
Флагманський магазин Антошка буде вперше повністю оформлений у новому Люмерскому стилі. Нові герої, Люмери, стали персоналізацією бренду, відображенням його відносин з клієнтами. Люмери – це живі частинки світла, різнокольорові фантастичні персонажі. Вони з’являються там, де звучить дитячий сміх, панує радість і веселощі. У новому магазині єдиний стиль присутній у зовнішньому оформленні вітрин, у внутрішньому зонуванні, навігації, у формі продавців і в рекламних матеріалах.
Новий формат магазину передбачає залучення найголовніших клієнтів магазину Антошка – дітей. Відкриті зони викладки товару, невисокі стелажі з іграшками, демонстраційні столики для вивчення сучасних іграшок, регулярні майстер-класи – все це зацікавить дітей і зробить їх повноправними клієнтами, які активно беруть участь в процесі покупок.
Зонування магазину виконано у відповідності з чотирма ключовими категоріями товарів (харчування і догляд за дитиною, іграшки, fashion та меблі). У рамках категорії fashion виділяються корнери відомих брендів, ексклюзивно представлених в мережі: італійська одяг Blukids, іспанська взуття Pablosky, повсякденний одяг Silversun. Корнер Blukids став вже п’ятим в мережі.
У перші дні роботи магазину відвідувачів очікують анімаційні програми за участю ростових ляльок, майстер-класи від ключових постачальників іграшок, ексклюзивні знижки і пільгові умови участі в дисконтному клубі «Антошка».
Довідка. Мережа магазинів Антошка входить до складу RedHead Family Corporation і налічує 40 магазинів в 17 найбільших містах України. Перший магазин мережі був відкритий в місті Одеса в 1997 році. До складу мережі входить також магазин іграшок «Казка Нова» в місті Київ.
RedHead Family Corporation (заснована в 1994 році як Європродукт) – лідер ринку дитячих товарів і найбільша в Україні компанія сімейного типу. Бізнес компанії включає найбільшу в країні мережу дитячих магазинів Антошка, бутіки провідних fashion-брендів і національну дистрибуцію.