Одяг та товари першої необхідності: скільки Amazon заробляє на своїх брендах
Крім відомих Fire TV, Echo і Kindle, Amazon також володіє торговими марками одягу, товарів першої необхідності та іншими, продаж яких приносить компанії мільйони.
В останні місяці Amаzon подвоїла кількість власних брендів, пише AIN.ua з посиланням на TechCrunch. І це незважаючи на те, що багато торговельних марок на перший погляд ніяк не пов’язані з компанією. Але ці бренди набирають обертів, згідно зі звітом дослідницької компанії 1010data. Продажі товарів декількох брендів Amazon стрімко ростуть, включаючи AmazonBasics, бренд дитячого одягу Scout + Ro, Amаzon Elements, а також Echo, Kindle і Fire TV.
Протягом першого півріччя на частку торгових марок Amazon припадало лише 2% від загального обсягу проданих одиниць, але протягом Prime Day цей показник збільшився до 12%.
Не дивно, що в цьому році кращий результат показав бренд AmаzonBasics, під яким Amazon випускає «повсякденні предмети першої необхідності», включаючи електроприлади, такі як HDMI-кабелі, зарядні пристрої, батареї, а також зоотовари, канцелярське приладдя та навіть товари для дому. В цілому під брендом AmаzonBasics продається близько 2000 різних продуктів – це найбільша торговельна марка Amаzon на сьогоднішній день.
Згідно з даними 1010data, продажі AmаzonBasics згенерували дохід в $200 млн в першому півріччі 2017 року. Від цього бренду недалеко відстала споживча електроніка Amаzon, серед якої Echo, Fire TV і Kindle. Продажі цих пристроїв принесли компанії $120 млн, $110 млн і $75 млн відповідно.
В першу десятку також увійшли нові торгові марки, серед яких Pinzon, бренд постільних речей та товарів для ванн, а також бренд снеків Happy Belly.
Зовсім недавно Amаzon також почала випускати одяг, і кілька її торгових марок вже почали активно розвиватися. У їх число входить бренд жіночого одягу Lark + Ro, чоловічого одягу Buttoned Down, а також товари Amаzon Essentials. Швидше за всіх розвивається марка дитячого одягу Scout + Ro, продажі товарів якої виросли більш ніж на 500% в порівнянні з минулим роком.
У звіті також є інформація про рівень конверсії різних товарів Amazon. Тут лідером виступає бренд Amаzon Elements. Його показник становить 42% – це в чотири рази більше результату будь-якої іншої торгової марки Amаzon.
Компанія 1010data також з’ясувала, продукти яких торгових марок продаються найкраще. Тут на першому місці опинився пульт для Fire TV з підтримкою асистента Alexa, на другому – колонка Echo Dot.
Amazon збирається зупинятися і, згідно з інформацією видання Quartz, готується до запуску ряду нових брендів. Причина очевидна: прибуток з продажів своїх товарів вище, ніж сторонніх продавців.
Джерело: AIN.ua
Читайте також –
Як Amazon обвалив акції рітейлерів, купивши мережу з 465 магазинів