Українські підприємці можуть рік торгувати на Amazon без комісії

Українські підприємці можуть рік торгувати на Amazon без комісії

21.09.2022 11:15
  1542
Микола Маранчак

Аmazon UK та EU скасовує реферальну комісію для українських продавців-експортерів. З 6 вересня бізнес, що відправляє товари з України, звільняється строком на рік від сплати відсотка з продажу.

Як повідомила RAU прес-служба Укрпошта, кілька місяців тому Міністерство цифрової трансформації України, Укрпошта, маркетплейс-промоушн агенція Disqover Agency та Startup Ukraine зі спільною ініціативою звернулися до Amazon, щоб полегшити умови для українських продавців.  «У відповідь на ваш запит підтримати українських продавців на нашому маркетплейсі, я радий підтвердити, що зараз ми запроваджуємо спеціальні умови для бізнесу з адресою відправлення в Україні. З 6 вересня, ми знижуємо реферальну комісію до 0% на період 12 місяців для всіх українських продавців на Amazon в Європі та Великобританії» – відповів Ксав‘є Фламанд, віце-президент EU Seller Services.

Зазвичай Amazon стягує комісію з кожного продажу. Раніше реферальна комісія складала від 7 до 17% від ціни, в залежності від категорії. В більшості випадків її розмір сягав 15%.

“Нам вже вдалося домовитися про спеціальні умови для українських мерчантів на Wish, Joom та eBay. А зараз, завдяки спільним зусиллям з партнерами, українські підприємці отримали безпрецедентні умови роботи на європейському Amazon. Рішення маркетплейсу скасувати на рік комісію на продажі в країнах Євросоюзу та Великобританії є прекрасним доповненням політики ЄС в питаннях підтримку українського бізнесу. Зважаючи на те, що Європейський Союз скасував мита на товари, в тому числі й ті, що пересилаються в посилках з України, з 4 червня строком на рік, таке рішення Amazon ще більше покращує умови для експортерів. Таким чином, українським продавцям потрібно буде сплатити лише ПДВ країни призначення, а цей процес на Amazon автоматизовано через систему Import-one-stop-solution (IOSS)”, – прокоментував генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

“Багато підприємців втратили свій ринок збуту, або він суттєво зменшився. Виходом для багатьох стало масштабування на іноземні ринки. Ми розуміли, що в даний момент багато гігантів допомагають Україні, що попит на українське зростає та зростатиме далі. Окремі бар’єри входу на Amazon, в тому числі великі комісії площадки, є суттєвими для багатьох продавців. Таку тенденцію ми спостерігаємо вже більше чотирьох років, співпрацюючи з сотнями клієнтів з України. Завдяки скасуванню реферальної комісії, суттєво зменшується інвестиційне навантаження на підприємця, що дозволяє продовжувати працювати в Україні та боротися на економічному фронті держави” – коментує CPO у Disqover Agency Аліна Смоленська.

Нагадаємо, раніше маркетплейси Joom, Wish, Shopify, Etsy та eBay на прохання Укрпошти скасували комісії для продавців з України. Також Укрпошта стала першою поштою, що відкрила офіційний магазин на Amazon.

Читайте також

Новини логістики та e-commerce: власний логістичний оператор LPP, нові та старі партнери Zakaz.ua, український маркетплейс Made with bravery та багато іншого


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку