
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Світові лідери електронної комерції зміцнюють позиції в офлайні і скуповують роздрібні мережі. Слідом за покупкою Amazon мережі Whole Foods гучне придбання зробив Alibaba.
Як повідомляє korrespondent.net з посиланням на міжнародні ЗМІ, найбільший китайський онлайн-рітейлер Alibaba купить 36% китайської групи Sun Art Retail, в яку входить 400 гіпермаркетів. Ціна покупки за оцінками ЗМІ становить майже $2,9 млрд.
Як зазначається, Sun Art Retail на території Китаю представлена торговими марками Auchan і RT-Mart. Угода з купівлі Alibaba передбачає збільшення частки Auchan в групі до 36%.
“Цей альянс відображає нове бачення Alibaba на розвиток роздрібної торгівлі, яке полягає в дотриманні вірного балансу між інтернет-підходом і новими технологіями. При цьому зберігається курс на тісну взаємодію з партнерами на ринку роздрібної торгівлі з метою забезпечення повноцінних вражень споживачам в Китаї за користування нашими послугами в режимі онлайн і офлайн”, – йдеться в спільній заяві компаній Alibaba і Sun Art Retail.
Нагадаємо, в цьому році це вже не перша велике придбання роздрібної мережі онлайн-рітейлером. Раніше Amazon купив мережу Whole Foods, яка складається з 465 магазинів. Експерти відзначали, що за рахунок цієї угоди у компанії з’явилося не тільки 465 нових торгових точок, а й додаткові складські потужності, де компанія зможе розміщувати найпопулярніший товар для ще більш оперативної доставки. Пізніше також повідомлялося, що Amazon може придбати одну з найбільших торгових мереж Європи – Carrefour.
За матеріалами: korrespondent.net
Читайте також –
Всі помруть, а він залишиться: чому Amazon переможе в торгівлі продуктами