Елітна Фора: як виглядає і що пропонує перший преміальний food-market Favore (фотоогляд)
Фотографії першого експериментального преміального супермаркету “Фора”, відкритого в травні поточного року в пгт Козин.Мережа Фора традиційно сприймається споживачами як класичні “магазини біля дому”, що працюють за принципом самообслуговування. Порівняно невеликий асортимент, найнеобхідніші продукти за доступними цінами, максимальна лаконічність і економічність. Тим дивніше стало рішення мережі економ-магазинів виходити в преміальний сегмент. Тим більше, що зараз це напрямок переживає далеко не кращі часи: мережа елітних магазинів продуктів Delight закрилася ще в 2013 році, в 2015-му припинили роботу останні торгові точки мережі “Маленький принц”. Давно вже не чути і про відкриття нових преміальних маркетів Retail Group (бренд ВК Select) і Фуршет (Фуршет Гурман), більше того – Фуршет фактично відмовився від даного формату, залишивши тільки один магазин з п’яти. Тим не менш, Fozzy Group, куди входить і мережа Фора, вирішила спробувати відродити вимираючий клас супермаркетів преміум-класу. Що дивно – розвитком нового формату займеться не материнська компанія і навіть не мережа Сільпо, що вже має досвід роботи в преміальному сегменті з брендом Le Silpo, а саме Фора.
Маркет Favore знаходиться в смт Козин за адресою вул. Обухівське шосе, 39. У ньому представлені продукти з різних куточків світу. Зокрема, на першому поверсі магазину представлений продуктовий відділ, в якому можна знайти рибні делікатеси з Франції, Шрі-Ланки, ОАЕ, Китаю; іспанський хамон і сири від виробників Австрії, Італії, Франції. Також є швейцарський шоколад, італійська паста, індійський рис і український мед. А «Лавка традицій» пропонує натуральні фермерські продукти українських виробників: домашні сир, сметану, масло, різноманітні м’ясні делікатеси, варення, настоянки і багато іншого.
На другому поверсі маркету розмістилося кафе-кондитерська, в якому можна випити чашку ароматної кави улюбленого сорту. У власній пекарні Favore випікається хліб, повітряні багети, чіабатта, рулети і пироги. Також для відвідувачів магазину готується на замовлення піца.
Ще на одному рівні Favore – винотека. В ній покупці можуть знайти вина з різних країн як середнього, так і преміального цінового сегмента. Розібратися в різноманітті сортів і підібрати щось особливе допомагають професійні сомельє. Крім того, в дегустаційної зоні можна насолодитися своїм вибором, а також продегустувати пропоновані новинки. Також на території магазину знаходиться флористичний бутік Wild Passion.
Як раніше повідомляла RAU, можливість подальшого розвитку продуктових магазинів преміального формату Favore мережа Фора розгляне тільки після детального аналізу та оптимізації діяльності першого магазину. «Для нас цей формат є незвичайним, тому до цього питання необхідно підходити серйозно. Ми будемо аналізувати роботу нашого першого магазину, поліпшувати сервіс, оптимізувати асортимент. І тільки після детального аналізу розглянемо можливість розвитку мережі магазинів такого формату», – відзначили в компанії.
Як виглядає перший food market Favore — в фотообзоре (фотографії компанії Технохолод)