
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX Україна і Центральна Азія Ігор Сироватко про те, за рахунок чого інтернет-магазин може виявити бажання та «болі» споживача і встати на шлях клієнтоорієнтованості.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про це топ-менеджер одного з найбільших в Європі e-commerce бізнесів розмірковував у колонці для портала delo.ua. Редакція RAU обрала головні тези та публікує скорочену версію матеріалу.
Онлайн-майданчики передбачають велику кількість продавців – тобто високу конкуренцію. Наприклад, в липні на OLX налічувалося 1,2 млн бізнес-користувачів, які реалізовували свої товари і послуги. З них найбільше продавали одяг та взуття – 314 800, автозапчастини – 178 600 і дитячий одяг – 172 800. Як же виділитися серед такого потоку конкурентів? Адже постійно залучати клієнтів низькими цінами та знижками не вийде – ви хочете заробляти, а не дарувати свої товари.
А чого ж хоче клієнт? Купити те, що йому потрібно, тут і зараз. Бажано за вигідною ціною. Що ще важливо клієнту? Те, що й кожному: відчути, що хтось щиро цікавиться його бажаннями і “болями”. Зробити так, щоб покупець відчув, що придбав щось більше, ніж просто товар, адже про нього подбали і навіть перевершили його очікування. Ось мета клієнтоорієнтованого підходу, і він допоможе зробити так, щоб клієнт захотів повернутися саме до вас. І це не єдина вигода від того, що ви поставите інтереси покупця вище власних.
Як же виявити бажання та “болі” клієнта і в цілому ступити на шлях клієнтоорієнтованості? Пропоную почати з наступних досить простих дій:
Почніть використовувати ці рекомендації у своїй справі, і ви зможете перевершувати очікування клієнтів.
Автор: Ігор Сироватко, керівник департаменту клієнтського сервісу OLX Україна та Центральна Азія
Джерело: delo.ua
Читайте також-