15 прикладів геніального дизайну упаковки, який продає

15 прикладів геніального дизайну упаковки, який продає

06.08.2017 09:00
  3332
rau

Упаковка молока, яка змінює колір при закінченні терміну придатності, еко-упаковка для яєць із сіна, упаковка-трансформер для чіпсів та інше – що ще придумали креативні дизайнери для пакування своєї продукції.

Упаковка вже давно перестала бути простою обгорткою для продукту для його захисту. Як пише портал MMR, вона стала схожа на мистецтво, мета якого – зацікавити покупця. Раніше RAU вже ділилася підбіркою креативної упаковки, яка стала переможцями в категорії дизайну упаковки на щорічному конкурсі A’ Design Award & Competition. Нижче представлена підбірка розумного дизайну упаковки, який сам продає.

Чайні пакетики у формі золотої рибки

Дерев’яна упаковка для вина, яка трансформується в шпаківню

Стакан для соку

Квіткові пакетики для чаю

Шоколадний Пантон

6 порцій італійських спагетті

Піца

Упаковка молока, яка змінює колір при наближенні кінця терміну придатності

Подвійний пакетик для горіхів

Шоколад у формі упаковки масляних фарб

Еко-упаковка для яєць із сіна

Упаковка для меду з воску, яка трансформується в свічку. Ніяких відходів.

Упаковка-трансформер для чіпсів

Креативна упаковка сардин обігрує відомий фразеологізм: «набиті як оселедців у бочці»

Фруктове морозиво з динозавром

Джерело: mmr.ua

Читайте також

Дослідження Nielsen: Як дизайн упаковки впливає на успіх нового продукту


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  50
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  91
Усі новини ринку