
Loko за місяць розширив географію удвічі: доставка працює вже у 44-х містах
У травні 2025 року швидка доставка продуктів та готової їжі Loko виросла удвічі — розширила покриття з 22-х до 44-х населених...


Упаковка молока, яка змінює колір при закінченні терміну придатності, еко-упаковка для яєць із сіна, упаковка-трансформер для чіпсів та інше – що ще придумали креативні дизайнери для пакування своєї продукції.
Упаковка вже давно перестала бути простою обгорткою для продукту для його захисту. Як пише портал MMR, вона стала схожа на мистецтво, мета якого – зацікавити покупця. Раніше RAU вже ділилася підбіркою креативної упаковки, яка стала переможцями в категорії дизайну упаковки на щорічному конкурсі A’ Design Award & Competition. Нижче представлена підбірка розумного дизайну упаковки, який сам продає.
Джерело: mmr.ua
Читайте також
Дослідження Nielsen: Як дизайн упаковки впливає на успіх нового продукту