Мережа магазинів гаджетів ЖЖУК відкрила перший магазин у Польщі
Відкриття торгової точки ЖЖУК у Варшаві відбулося у четвер, 22 грудня. На польському ринку мережа працює під брендом ZZUK.
Про це RAU розповів директор з маркетингу мережі ЖЖУК Володимир Поліщук. За його словами, магазин буде відкрито не у торгівельному центрі, а у будинку. «Ми як пріоритетний варіант розглядали ТЦ, але під час перегляду різних варіантів знайшли місце, де водночас могли розмістити і офіс, і магазин, його й обрали, – пояснив Володимир. – Тобто наш перший закордонний магазин буде працювати у форматі стріт-рітейлу в столиці Польщі Варшаві». Він підкреслив, що особливих складнощів у виході на польський ринок рітейлер не зустрів, і все вдалося зробити порівняно швидко.
Працювати в Польщі мережа ЖЖУК буде під брендом, який трохи відрізняється від того, що призначений для використання в Україні. «Змінено буде графічну частину бренду, через те, що у Польщі не використовується кириличний шрифт, але у новому написанні назва буде так само звучати як ЖЖУК», – підкреслює Володимир.
Відповідаючи на питання, чому мережа вирішила розпочати експансію в інші країни і чому вирішила перший магазин відкривати саме у Польщі, директор з маркетингу ЖЖУК зазначив, що до прийняття цього рішення керівництво мережи неодноразово відвідувало сусідню державу. «Ми побачили, що є сенс виходити на польській ринок, він доволі перспективний, – додає пан Поліщук. – Водночас ми впевнені у своїх силах: конкуренція між мережами магазинів гаджетів в Україні набагато жорсткіша. Ця боротьба підняла багато бізнес-процесів в українських підприємців на щаблину вище, ніж у поляків, яку працюють у більш сприятливих умовах». Саме завдяки досвіду конкурентної боротьби й умінню забезпечувати високий рівень сервісу ЖЖУК зможе закріпитися та успішно розвиватись на зовнішніх ринках
Разом з тим, щодо подальших планів розвитку мережі в Польщі та інших державах Володимир Поліщук поки що говорить дуже обережно. «Звичайно, спочатку ми відкриємось, проаналізуємо перші результати роботи, вивчимо споживчі уподобання та сформуємо асортимент, – каже він. – Цей ринок, безумовно, дуже перспективний, але поки що ми з ним не знайомі, не знаємо, що цікавить клієнтів, то ж будемо коригувати асортимент і налаштовувати сервіс».
Читайте також –