Сервіс доставки з ресторанів Eda.ua збільшив виручку на 55% в 2017 році
CEO Eda.ua Євген Казанцев поділився результатами роботи проекту в 2017 році: зростання виручки сервісу в порівнянні з минулим роком склало 55% при збільшенні трафіку на 25%.
Сервіс Edа.ua разом з Zakaz.ua входить в інвестпортфель Chernovetskyi Investment Group, проте він орієнтований на доставку їжі з ресторанів. За словами Євгена Казанцева в Україні частота замовлень їжі онлайн в середньому в 2-3 рази вище, ніж відвідування ресторану, а обсяг ринку з доставки готової їжі перевищує $200 млн в рік.
Готову їжу купують 15-20% користувачів українського інтернету або 21,6 млн осіб.
CEO Edа.ua стверджує, що до 20% обсягу всіх продажів ресторанів припадає на онлайн, а в майбутньому цей показник може дійти до 50%.
За словами Казанцева, клієнтами сервісу Edа.ua є більше 300 000 людей і кількість нових користувачів щомісяця зростає на 15%. Загальна кількість ресторанів в системі вже перевищила 1500, і щомісяця збільшується ще на 40.
При замовленні 48% користувачів користуються сайтом, і майже 40% – використовують мобільний додаток.
Інфографіка: Як замовляють їжу на сервісі Eda.ua
Як зазначає СЕО проекту, найбільше замовлень спостерігається по п’ятницях з 19:00 до 20:00, суботах з 18:00 і до 21:00, і неділях з 17:00 до 20:00. Середній чек становить близько 300 грн.
Клієнтами сервісу є чоловіки і жінки у віці від 25 до 34 років. В онлайні вони вважають за краще замовляти піцу, роли, локшину і рис, бургери, шашлик.
Крім ресторанів, Eda.ua також робить доставку з нішевих магазинів, у яких є монопродукти: кондитерські вироби, м’ясо, веганські продукти та інші.
Довідка. Eda.ua це безкоштовний сервіс по доставці з понад 1500 ресторанів, що працює в 29 містах України. Сервіс Eda.ua разом з Zakaz.uа входить в інвестпортфель Chernovetskyi Investment Group. З червня 2017 року Eda.ua стала частиною європейського холдингу FoodOut Group.
Читайте також –
Як розвивається ринок доставки їжі в Україні та ЄС (+інфографіка)