У Києві відкрився другий діскаунт-супермаркет ВЕЛМАРТ (+фотозвіт)
Каси самообслуговування, власна пекарня, зона швидкого харчування і розширений асортимент – як виглядає нова торгова точка мережі ВЕЛМАРТ в Києві.
Влітку минулого року один з найбільших продуктових ритейлерів України – компанія Рітейл Груп (торгові мережі Велика Кишеня, ВЕЛМАРТ, ВК Експрес і ВК Select) – почав розвиток у столиці мережі діскаунт-супермаркетів ВЕЛМАРТ, які раніше працювали лише в регіонах. Першого березня цього року, за адресою вул. Вишняківська, 10 у Дарницькому районі Києва відкрилася друга в місті торгова точка мережі. Як пройшло відкриття і яким постав перед покупцями новий магазин – у матеріалі rau.ua.
Відкриття нових діскаунт-супермаркетів ВЕЛМАРТ Рітейл Груп здійснює шляхом перейменуванням торгових точок флагманського бренду групи – Велика Кишеня. Не став винятком і цей магазин.
Відразу при вході в магазин розташовані квіти, а також фрукти і овочі, акуратно розкладені в дерев’яні ящики.
Неподалік розмістилася вагова бакалія: крупи, макарони, борошно і т. д.
У новому магазині компанія обладнала власну пекарню повного циклу, яка забезпечує покупців свіжою випічкою і хлібом.
Серед інших нововведень торгової точки – зона швидкого харчування, де покупці зможуть відпочити, випити кави і навіть замовити піцу, яку піцейоло обіцяє приготувати всього за сім хвилин.
Зазначимо, що незважаючи на порівняно невелику площу (майже 1000 кв. м), асортимент магазина достатньо широкий – близько 8000 товарних позицій. За словами директора з продажів мережі ВЕЛМАРТ Максима Попова, незважаючи на те, що ВЕЛМАРТ позиціонує себе як дискаунт-супермаркет, в торгівельній точці представлені товари всіх цінових сегментів.
Зокрема, в рибному відділі можна придбати як звичних для українців коропів та товстолобиків, так і закордонні дорадо і сібас, а також креветки й устриці.
Також в торгівельній точці істотно розширили вибір сирів, м’яса та м’ясопродуктів.
При цьому, в магазині старанно акцентують увагу покупців на акційних пропозиціях. Як запевняє Максим Попов, в кожній товарній категорії постійно діє 1-2 акції, щоб покупці могли придбати необхідні їм товари за найнижчою ціною.
«З одного боку ми спостерігаємо переорієнтацію покупців на більш доступні лінійки товарів. З іншого боку споживачі пред’являють великі вимоги до швидкості обслуговування, особистого комфорту в торговельному залі та на території, асортименту на полицях», – говорить Максим Попов.
За його словами, особливу увагу в компанії також приділяють персоналу магазину, який нових торгових точках ВЕЛМАРТ оновлюється в середньому на 85%. Загальний штат співробітників в новому магазині – більше 100 осіб.
Крім звичайних кас, в магазині обладнані каси самообслуговування, які стали вже звичними в магазинах Рітейл Груп.
За словами Максима Попова, в 2017 році компанія продовжить розвивати торговельну мережу ВЕЛМАРТ як у Києві, так і в регіонах. Зокрема, вже через місяць планується відкриття нової торгової точки мережі на вулиці Саперно-Слобідській у Києві. Детальніше про плани розвитку компанії, а також про результати роботи мережі можна буде прочитати в бліц-інтерв’ю Максима Попова, яке буде доступне на сайті RAU в найближчі дні.
Читайте також –
Покупки в стилі Loft Punk: фоторепортаж із відкриття Сільпо у Lavina Mall