
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Нові ювелірні магазини TOUS з’являться в найбільших торгово-розважальних центрах столиці.
Про це в коментарі RAU повідомила директор компанії KALPA Світлана Піскун. Ця компанія є офіційним представником іспанського бренду в Україні та розвиває монобрендові магазини TOUS.
Перший бутік бренду відкрився на початку вересня в столичному торгово-розважальному центрі Gulliver.
«Ще три магазини TОUS будуть відкриті в найбільших ТРЦ Києва – Dream Town, Lavina Mall і Ocean Plaza. Договори оренди приміщень підписані, йде підготовка до відкриття», – сказала Світлана Піскун, підкресливши, що KALPA бачить великий потенціал розвитку TОUS на українському ринку.
За її словами, в короткостроковій перспективі пріоритет компанії – розвиток в Києві, можливість виходу в регіони розглядається при наявності хороших пропозицій від ТРЦ.
Що стосується формату магазинів, то їх площа в середньому становитиме 40-55 кв. м. Нагадаємо, торгова точка TOUS в ТРЦ Gulliver зайняла площу в 66 кв. м.
Світлана Піскун також повідомила, що асортимент магазинів на першому етапі роботи буде на 70% складатися із срібних прикрас і на 30% з золота. «У майбутньому будемо аналізувати попит і коригувати асортимент, виходячи з переваг наших клієнтів. З особливостей роботи бренду варто відзначити використання у виробах дорогоцінних і напівкоштовних каменів; 30 колекцій на рік; оновлення асортименту в магазинах 1-2 рази на місяць», – додала керівник KALPA.
У жовтні бренд планує запуск рекламної кампанії бренду з використанням основних каналів комунікації.
Довідка. Ювелірний бренд TOUS був заснований в 1920 році, а глобальний розвиток розпочав в 1960-му під керівництвом Рози Оріоль і Сальвадора Тоус, зосередивши увагу на інноваційній концепції дизайну. Згодом TOUS зайняв лідируючі позиції в доступному сегменті luxury, з лініями сумок, парфюмерії, годинників, окулярів та інших аксесуарів.
Зараз він представлений на 5 континентах з більш ніж 500 магазинами, в тому числі, в таких містах як Барселона, Мадрид, Нью Йорк, Маямі, Шанхай, Токіо і Дубаї. Штаб-квартира TOUS розташована в Манресі (Барселона, Іспанія).
Читайте також –
Стороннім вхід дозволено: іноземні бренди знову цікавляться Україною