
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Кафе The Varenik, де пропонують вареники ручної ліпки, почало роботу 16 травня на п’ятому поверсі багатофункціонального комплексу.
Про це rau.ua повідомила компанія Retail & Development Advisors, яка супроводжувала угоду. Як зазначається на офіційній сторінці МФК Gulliver в мережі Facebook, кафе The Varenik відкрито в рамках оновлення фудкорту на основі зворотного зв’язку від відвідувачів комплексу. Площа об’єкту склала 50 кв. м, він розташований на п’ятому поверсі МФК Gulliver.
Довідка. The Varenik – handmade cafe – мережа закладів громадського харчування, яка пропонує широкий вибір вареників ручної ліпки. На 16 травня 2017 року мережа налічує п’ять ресторанів: три в Харкові і два – в Києві.
МФК Gulliver — 35-поверховий бізнес-центр класу А і 10-поверховий торгово-розважальний центр. На території комплексу (GLA – 45 500 кв. м) з першого по четвертий поверхи розмістилися понад 150 магазинів різних профілів: модного, класичного та молодіжного одягу, взуття, товарів для спорту, дітей і вдома, подарунків і аксесуарів, в тому числі бренди іспанської групи Inditex (Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho), бренди польської групи LPP (Reserved, Mohito, Cropp Town, House). Також в ТРЦ багато бренди відкрили свої перші магазини в Україні як, наприклад, і бутик Versace Collection.
Читайте також –
Ірина Круппа, Gulliver: Інформація про зв’язок ТРЦ з Поліщуком – просто чутки