Майже Amazon Go: які сучасні технології використовує український рітейл

Майже Amazon Go: які сучасні технології використовує український рітейл

08.06.2017 11:51
  699
Ukrainian Retail Association

Які технології використовує інтернет-магазин Rozetka.ua, а також торговельні мережі АШАН, Таврія В та інші українські компанії.

У минулому році компанія Amazon показала концепт магазину Amazon Go, де покупцям не потрібні ні каси, ні касири – клієнт встановлює додаток, заходить в магазин, бере з полиць товар і просто виходить, все інше за нього робить штучний інтелект спільно з датчиками і машинним навчанням.

Втім, технологія Amazon недоступна для більшості роздрібних торговців, пише портал AIN.UA. «Для звичайного торговця це неможливо. Кожна полиця повинна бути оснащена датчиками, тому це не масштабується», – вважає директор з дизайну і експериментування Barclaycard Усман Шейх.

Цієї ж думки дотримуються і українські рітейлери – простіше реалізувати технологію, яка дозволить відсканувати штрих-код обраного товару в мобільному додатку, дізнатися ціну і придбати його, ніж розставляти датчики на кожну полицю кожного магазину.

Наприклад, інтернет-магазин Rozetka.ua в одній з останніх версій мобільного додатка надав можливість шукати товари по штрих-коду.

Відсканований товар (якщо він був знайдений в базі), можна додати до порівняння, в корзину або в обране. При додаванні товару в кошик можна відразу оформити замовлення і доставку.

Додаток мережі Ашан також дозволяє шукати товари за штрих-кодом, проте функціональність його менша: можна знайти товар, побачити його актуальну ціну і додати відсканований товар в список покупок. Придбання товару будь-яким чином поки що в додатку не реалізоване.

Також мережа Таврія В в своєму мобільному додатку дозволяє зареєстрованим користувачам за допомогою сканування штрих-коду знайти товар і оформити доставку:

Аналогічна функція сканування раніше була доступна не тільки в додатках рітейлерів, а й в додатку одного з українських банків. У лютому 2016- го в мобільному додатку «Приват24» з’явилась функція сканування штрих-коду товару з таких категорій як: гігієна, краса, товари для дітей, набори, дрібниці для дому. Замовити доставку тоді можна було кількома способами, найдешевшим з яких була доставка в почтомати ПриватБанку. На сьогоднішній момент дана функція в додатку «Приват24» відсутня.

Мережі Fozzy Group (Сільпо, Фора), ЕКО маркет, NOVUS поки не мають власного мобільного додатка, а в додатках АТБ-Маркет, Metro Cash & Carry Ukraine, Велика Кишеня, Varus та інших функція сканування товару по штрих-коду відсутня.

Додатку, що дозволяє по штрих-коду товару порівняти його вартість в декількох різних магазинах, на українському ринку рітейлу немає – дізнатися ціну можна тільки в одній конкретній мережі. Створення універсального рішення, прайс-агрегатора, який допомагав би економити, показуючи, що обраний ними продукт коштує в магазині через кілька сотень метрів дешевше в два рази, було б дуже корисно покупцям. Але така функція може бути незручна торговельним мережам.

Джерело: AIN.UA

Читайте також – 

Побудувати Amazon в Україні: як «Розетка» стала маркетплейсом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку