Тенденції до зменшення: гіпер- і супермаркети втрачають частку ринку

Тенденції до зменшення: гіпер- і супермаркети втрачають частку ринку

10.07.2017 05:15
  1029
Ukrainian Retail Association

Ринкова частка супермаркетів і гіпермаркетів в усьому світі скорочується, в той час як сайти електронної комерції і дискаунтери процвітають.

Як пишет портал TradeMaster, про це свідчать результати нового дослідження Kantar Worldpanel. Аналізуючи розвиток торгових каналів, дослідники прогнозують, що частка гіпермаркетів і супермаркетів скоротиться до 2021 року до 48% від загального обсягу FMCG в порівнянні з 52% в минулому році. При цьому частка електронної торгівлі збільшиться до 7,5%, а дискаунтерів – до 6,5%.

Частка покупок через Інтернет продовжує збільшуватися, особливо в таких країнах, як Південна Корея, Китай і Великобританія. Наприклад, у Великій Британії, згідно з даними Kantar Worldpanel, онлайн-продажі виросли з 6,7% до 7,3% в минулому році.

Другим за швидкістю зростання сегментом в 2016 році були дискаунтери, чия частка збільшилася до 5,1%. Самим бурхливим було зростання дискаунтерів в Колумбії – 124%. У минулому році в цій країні було відкрито понад 600 магазинів.

Що стосується гіпермаркетів і супермаркетів, то дослідження Kantar Worldpanel показує повільне зростання цих форматів, і їх єдиний реальний успіх був зафіксований тільки в деяких країнах Латинської Америки – таких як Аргентина і Бразилія. При цьому вони програють дискаунтерам в Великобританії (-3%) та Іспанії (-1%). А в Південній Кореї електронна торгівля швидко стає домінуючим каналом.

Джерело: TradeMaster

Читайте також – 

АШАН біля дому: французька мережа буде розвивати в Україні формат «магазин біля дому»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  52
Усі новини ринку