Тенденції до зменшення: гіпер- і супермаркети втрачають частку ринку
Ринкова частка супермаркетів і гіпермаркетів в усьому світі скорочується, в той час як сайти електронної комерції і дискаунтери процвітають.
Як пишет портал TradeMaster, про це свідчать результати нового дослідження Kantar Worldpanel. Аналізуючи розвиток торгових каналів, дослідники прогнозують, що частка гіпермаркетів і супермаркетів скоротиться до 2021 року до 48% від загального обсягу FMCG в порівнянні з 52% в минулому році. При цьому частка електронної торгівлі збільшиться до 7,5%, а дискаунтерів – до 6,5%.
Частка покупок через Інтернет продовжує збільшуватися, особливо в таких країнах, як Південна Корея, Китай і Великобританія. Наприклад, у Великій Британії, згідно з даними Kantar Worldpanel, онлайн-продажі виросли з 6,7% до 7,3% в минулому році.
Другим за швидкістю зростання сегментом в 2016 році були дискаунтери, чия частка збільшилася до 5,1%. Самим бурхливим було зростання дискаунтерів в Колумбії – 124%. У минулому році в цій країні було відкрито понад 600 магазинів.
Що стосується гіпермаркетів і супермаркетів, то дослідження Kantar Worldpanel показує повільне зростання цих форматів, і їх єдиний реальний успіх був зафіксований тільки в деяких країнах Латинської Америки – таких як Аргентина і Бразилія. При цьому вони програють дискаунтерам в Великобританії (-3%) та Іспанії (-1%). А в Південній Кореї електронна торгівля швидко стає домінуючим каналом.
Джерело: TradeMaster
Читайте також –
АШАН біля дому: французька мережа буде розвивати в Україні формат «магазин біля дому»