Кращі ролики тижня: THRASH! тролить АТБ, а також реклама Nike, Людина-Павук і йогурти
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
THRASH!
Fozzy Group, яка запустила в 2016 році мережу власних дискаунтерів THRASH!, вирішила потролити АТБ. Об’єктом насмішок став рекламний ролик оновленого супермаркету АТБ, який привернув до себе в соцмережах чимало уваги. Веселий тролінг “Жодних фокусів” від THRASH! натякає, що головне у дискаунтерів – це доступні ціни.
Audi
Автомобільний концерн Volkswagen приурочив нове відео до однієї з найбільш очікуваних кінопрем’єр від Marvel. У центрі уваги – фільм “Людина-павук: Повернення додому” і його головний герой Пітер Паркер у виконанні Тома Холланда. За сюжетом Людина-павук здає на права в рекламі нового седана Audi A8, який буде офіційно представлений публіці 11 липня на Audi Summit в Барселоні. За чотири дні – понад 1 млн переглядів.
https://www.youtube.com/watch?v=GIXyL9vlYo4
Nike
Компанія Nike виступила проти негативного сприйняття спорту молодим поколінням. Провокаційні ролики намагаються пробудити дух суперництва, який притаманний кожному. Кампанія запущена на австралійському телебаченні та зовнішній рекламі.
Yoplait
Бренд йогуртів Yoplait стверджує, що 75% мам будуть відчувати себе щасливішими, якщо їх стануть менше засуджувати. Чому це твердження не стосується решти 25%, реклама мовчить, зате закликає годувати дітей грудьми на публіці, не соромитися пізнього материнства, бути працюючою мамою і мамою-домогосподаркою. Даєш марш за права годуючих мам?
Samsung
Компанія Samsung точно знає як отримати 68 млн переглядів на Youtube за короткий термін. Зворушливе відео оповідає про дівчинку з бідної індійської родини, яка мріяла вчитися. Батьки її підтримали і тепер вона працює в сервісному центрі Samsung. Нове творіння бренду закликає боротися з гендерними стереотипами і слідувати своїй мрії.