
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
АТБ-маркет представив відео, в якому рекламує оновлений дизайн дискаунтера. Якщо йому вірити, то в нових магазинах працюють не звичайні продавці і касири, а фокусники, жонглери, клоуни та акробати. 92 000 переглядів за три дні на Facebook та більше 200 коментарів.
Мережа магазинів техніки та електроніки продовжує успішну співпрацю з реп-дуетом Сен-Тропе. На цей раз Жека і Дімон обговорюють новий інтернет-магазин рітейлера. Вийшло в черговий раз смішно і креативно, і як результат близько 50 000 переглядів на Facebook, понад 350 реакцій і вірусний ефект по мережі.
Креативне агентство BBDO Ukraine представило супергеройський ролик для бренду снеків Gonzo. Відео зі вставками паркуру дуже нагадує сцени екшна з британського серіалу “Отброси”. Але, як каже слоган реклами: “Gonzo рятує від голоду, тільки від голоду!”
Голлівудський актор Джонні Депп знявся у рекламній кампанії японського пивного бренду Asahi. У безсюжетному відео Депп і популярний в Японії виконавець Масахару Фукуяма грають на електрогітарах на даху висотки, а потім розпивають пиво Asahi. Для створення атмосфери епічності в одній зі сцен над ними нависає вертоліт – так бренд мабуть намагається сказати, який він крутий.
https://www.youtube.com/watch?v=BkNkykpV9J4
Шведський підрозділ McDonald’s вирішив розповісти про важливість злагодженої роботи персоналу і порівняли роботу в ресторані мережі зі службою в армії. “В формі ми всі рівні, незалежно від статі та орієнтації”, – коментує те, що відбувається в ролику голос за кадром. Над відео працював агентство DDB Stockholm.
https://www.youtube.com/watch?v=KxH04CY263o