Реновація – модний тренд чи необхідність? Досвід вінницького ТРЦ Мегамолл

Реновація – модний тренд чи необхідність? Досвід вінницького ТРЦ Мегамолл

26.10.2017 08:45
  217
Іван Зайцев

Що, як і чому міняли в ТРЦ Мегамолл, наскільки вдалося досягти поставлених цілей, і як зміни сприйняли орендарі та відвідувачі.

Стрімкі зміни на ринку комерційної нерухомості, кризові явища в економіці, розвиток технологій і ряд інших причин призводять до необхідності переформатування об’єктів нерухомості. Завдання реконцепції – підвищити конкурентоспроможність об’єкта і поліпшити його економічні показники. Покупці стають вимогливішими, вони вважають за краще отримувати якісно новий споживчий досвід.

У другому півріччі 2016 року менеджмент ТРЦ Мегамолл вирішив провести реконцепцію об’єкта. Рішення було прийнято після аналізу поточного складу орендарів, відвідуваності ТРЦ, конкурентного середовища та сучасних тенденцій розвитку рітейлу і девелопменту. Завданням менеджменту ТРЦ і аналітиків компанії UTG було підвищення якості роботи ТРЦ, створення нових унікальних переваг і виведення об’єкта на лідерські позиції.

В процесі реконцепції зробили наступне:

  • сформовані нові спеціалізовані торгові галереї – «2000 кв. м дитинства», в якій представлені Антошка, Сhicco, Bartek, Bembi, IDEXE, SLANG і новий формат Будинок іграшок. На другому поверсі атріуму розпочала роботу галерея «Товари для дому» в складі ENGLISH HOME, LIGHTHOUSE, Будинок посуду, Територія сна і МІРМАКС.

 

  • почали роботу нові унікальні для міста і регіону бренди – TallyWeijl, Sassofono, Prego, КЮЗ.
  • проведена ротація і оновлення форматів існуючих орендарів – Comfy, ELDORADO, Люксоптика, АЛЛО.
  • відкрилися нові магазини – Vitto Rossi, Actors, Brilliant, Kid’star, Mioobaby, Chicco, Aurum, Respect в новому концепті.

В кінці листопада 2017 року відкриється магазин «Jasmine», площею 250 кв. м.

Після всіх змін склалася наступна структура tenant-mix:

Очікування від реконцепції у менеджменту ТРЦ Мегамолл оптимістичні. Вони засновані на вдалому досвіді багатьох торгових об’єктів, що здійснили реконцепцію, на професійному консалтингу, брокериджі і активної маркетингової стратегії. У найближчій перспективі прогнозується зниження вакантності до 1%, зростання відвідуваності до 35%. Конверсія буде складати не менше 30%, в залежності від категорії товару орендарів. Дані прогнози засновані також на високій активності забудовників в районі розташування ТРЦ Мегамолл – зростає кількість новобудов, збільшується населення району, а це потенційні платоспроможні покупці.

Професійне журі конкурсу «Retail & Development Business Awards 2017» високо оцінило результати виконаної роботи, і ТРЦ Мегамолл посів друге місце в номінації «Краща реновація ТРЦ».

 

Довідка. Трирівневий ТРЦ Мегамолл загальною площею 55 000 кв. м, в тому числі орендної – 31 500 кв. м, розташований на перетині вул. Келецька, вул. 600-річчя і вул. В. Порика в центрі густонаселеного району Вишенька, в якому проживає понад 40% населення міста Вінниця.

Читайте також –

Андрій Андрєєв, ТРЦ Мегамолл: На паузи у нас немає часу (+фотоогляд ТРЦ)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку