Краща реклама тижня: NOVUS, Comfy, Ельдорадо, Hardkiss і лісові мавки
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Samsung Electronics Україна
Українська міфологія надихнула Samsung на зйомки містичного відео в Карпатських лісах. Рекламна кампанія присвячена Galaxy Note8, переваги якого демонструють через зіткнення з дикою природою і таємничими істотами з народного фольклору, що населяють її. У наборі красиво промальована графіка, а також мавки, русалка, вовк і козак-характерник.
NOVUS
Мережа супермаркетів NOVUS змінила слоган «Якість життя» на «Вартий довіри» і запустила рекламну кампанію на ТБ. У представленій серії роликів продуктовий рітейлер демонструє інтер’єр своїх магазинів, показує наскільки щасливий його персонал, що продає усе з посмішкою, і як дбайливо “по-домашньому” готуються до продажу продукти. Кампанія розроблялася спільно з агентством AdProIsobar.
VEON
Голландський холдинг VEON представив в Україні месенджер імені себе ще влітку. Щоб привернути до себе увагу столичної аудиторію, весь рекламний матеріал був відзнятий в київських локаціях Троєщини, Видубичів, Подолу, а також у Гаванському скейтпарку. У центрі сюжету – відпочиваюча молодь і виступ української групи Hardkiss. Ролик підготувала компанія Київстар, яка належить VEON.
Ельдорадо
Мережа магазинів електроніки та побутової техніки Ельдорадо пожартувала на тему розмови з богом. Молодий чоловік стоїть під дощем, вигукуючи: “Чому ти її забрав?” і замість відповіді отримує пральну машинку. Так в компанії рекламують розстрочку на 25 платежів.
Comfy
І знову відзначилася ще одна українська мережа техніки та електроніки. В Comfy явно вирішили побити рекорд онлайн-вірусу “проблеми з Джойказіно” і тепер їх спільні творіння з “Сен-Тропе” – частий гість будь-яких рейтингів онлайн-переглядів. Втім, роботи Comfy хоча б кумедні. У новому ролику Жека і Дімон мріють купити “геймерський комп”, зачитуючи при цьому в гуртожитку реп і розбиваючи ногою старе “залізо” в типовій студентській кімнатці. Молодіжна аудиторія повинна бути в захваті, головне, щоб не втомилася від усього цього.
Дивіться також наш попередній огляд –
Краща реклама тижня: Rozetka.ua, House, H&M і Людина-невидимка