
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Винороби Koblevo показали як працюють на виноградниках їх технологи. У зйомках ролика взяли участь 41 співробітник виноробного заводу, один французький виноградоприбиральний комбайн і один раритетний автобус. Нову стратегію комунікації бренду українських вин Koblevo розробила креативна компанія Fedoriv.
Укрпошта продовжує активно змінюватися і щоб підкреслити зміни всередині компанії, представила ролик про світ, де немає вибору. “Саме таким одноманітним був світ посилок!” – твердять у новому відео. І заявляють слоганом “Укрпошта надає вибір” про три нові послуги: Експрес, Стандарт та Смартбокс.
https://www.facebook.com/ukrposhta/videos/vb.272960602750601/1530435047003144/?type=2&theater
Digital-оператор Lifecell обзавівся новим креативним партнером в особі агентства MullenLowe Adventa і зробив ставку на “кураж”. У новій іміджевій рекламі компанія представляє свій новий візуальний стиль і стверджує, що шлях до мети може бути легким і простим. Відео знімали в найбільшій пустелі Європи – Олешківській пустелі, розташованій в Херсонській області. Родзинка кампанії – песики хаскі, весело гавкаючі під вже класику Baha Men “Who let the dogs out”.
Креативщики Капарол Україна показали барвисті пейзажі Києва. В центрі уваги нового іміджевого ролика – турбота бренду за навколишнім середовищем та українська історія. Понад 500 000 кв. м відновлених пам’яток архітектури, понад 16 млн кв. м інноваційних фасадів та понад 32 млн кв. м екологічних інтер’єрів – йдеться в кампанії. За неповний місяць відео вже зібрало понад мільйон переглядів на Youtube.
Borjomi в Україні спільно з Banda підготували кілька 10-секундних роликів в стилі Instagram videos. Кампанія присвячена новим алюмінієвим банкам, представленим в липні цього року. Ключовий меседж бренду – «Borjomi can — you can».
Дивіться також наш попередній огляд –
Краща реклама тижня: McDonald’s, WALKER, КТС та відео, зняті в Києві