
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


На посаду IT-директора Prostor призначений Євген Шавруков, який раніше обіймав керівні посади в корпорації VARUS і мережі АТБ-маркет.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, ця зміна стала продовженням структурних змін в мережі магазинів Prostor.
Ключовими завданнями Шаврукова на новій посаді будуть створення про-активного IT-підрозділу з впровадженням сучасних технологій і інструментів, побудова IT-архітектури, яка дозволить бізнесу швидко і легко розвиватися, а також спрощення та підвищення ефективності бізнес-процесів в компанії.
У компанії також відзначили, що вже з перших днів роботи в новій команді Євген спільно з департаментом маркетингу впроваджує інструменти data driven marketing. Це підхід до маркетингу, в якому основні рішення приймаються на підставі зібраних і проаналізованих даних. Об’єктом аналізу в першу чергу стає інформація про покупців і цільову аудиторію: їх переваги, моделі поведінки, реакція на маркетингові активності бренду, взаємодія з брендом в різних каналах комунікації і т.д.
При цьому, з січня 2018 року в мережі запланований повний перехід до планування маркетингових активностей з застосуванням інструментів big data.
Нагадаємо, до приходу в Prostor Євген Шавруков займав посади директора з IT в VARUS, менеджера проектів в компанії «Український рітейл», що розвиває мережу маркетів Брусничка, а також заступника директора з IT в мережі АТБ-Маркет.
Довідка. Prostor – національна мережа магазинів краси та догляду, яка представлена в усіх регіонах України. Перший магазин компанії був відкритий в 2005 році в Дніпрі. Зараз Prostor – один з лідерів українського ринку drogerie. Станом на кінець червня 2017-го мережа налічувала 281 торговий об’єкт в Україні.
Читайте також –
Директором з маркетингу Arber Fashion Group призначено Надію Лінську