Марш турецького: в Києві відкрився перший LC Waikiki Outlet (фоторепортаж)

Марш турецького: в Києві відкрився перший LC Waikiki Outlet (фоторепортаж)

12.03.2017 09:00
  3626
Виктор Нагорский

Близько 1 400 кв. м торгової площі, постійно діючі знижки до 70% і активна торгівля з першого дня роботи – як відкривався перший в країні магазин LC Waikiki Outlet.

10 березня в столичному торгово-розважальному центрі New Way відбулося урочисте відкриття першого в Україні Outlet-магазину турецького бренду одягу LC Waikiki. Про те, чим відрізняється ця торгова точка від інших магазинів мережі LC Waikiki, які товари у ній представлені та як пройшло відкриття – читайте в фоторепортажі rau.ua.

Світло і просторо

За словами керівництва LC Waikiki в Україні, до недавнього часу магазини бренду формату Outlet були представлені тільки в Туреччині і Казахстані, які традиційно генерують найбільший товарообіг. Однак враховуючи швидку експансію компанії на українському ринку і залишки, які накопичилися на складах, в LC Waikiki вирішили, що Outlet-магазин буде успішним і в Україні.

Для його відкриття була підібрана локація площею близько 1 400 кв. м в столичному ТРЦ New Way (торгова площа – близько 16 000 кв. м, заявлена відвідуваність – 18-25 тис. чоловік в день), що відкрився навесні 2016 року в Дарницькому районі Києва.

Магазин LC Waikiki розташувався на першому поверсі ТРЦ прямо навпроти ескалаторів, що ведуть на нульовий поверх комплексу. Враховуючи, що саме там розташований головний якір ТРЦ – супермаркет Сільпо – очевидно, що таке розташування зможе забезпечувати додатковий трафік відвідувачів.

Дизайн магазину виконаний в концепті, який компанія почала впроваджувати в Україні з 2016 року. Він був розроблений відомою європейською компанією і називається D&P Light.

Відмінна риса даного концепту – це простір приміщення за рахунок світлих стін і високих стель, а також спеціально спроектованих меблів для розташування ще більшого асортименту товару.

Великий вибір і маленькі ціни

Особливість формату Outlet – постійно діючі знижки до 70% на колекції минулих сезонів. У той же час, в магазині будуть представлені і нові колекції бренду.

В асортименті традиційно представлено як чоловічий одяг,

так и жіночий,

в тому числі, і колекція одягу для вагітних.

Досить велика зона в магазині виділена під дитячий одяг.

Асортимент дитячого одягу порадує покупців як різноманітністю кольорів і фасонів,

так і яскравими, позитивними принтами.

Також в торговій точці представлено великий вибір взуття, сумок і аксесуарів.

неПерші відвідувачі

Вже за півгодини до відкриття торгової точки почали збиратися майбутні відвідувачі, яких заманювали гучною музикою і енергійним ведучим свята,

великим білим ведмедем у синьому плащі турецького бренду,

і навіть невеликим оркестром.

На щастя, майбутнім відвідувачам довго чекати не довелося. Перерізання червоної стрічки відбулося точно за графіком, після чого покупці поспішили до полиць з товаром.

Втім, LC Waikiki зізналися, що перші клієнти магазину відвідали його ще двома днями раніше, коли відбулося технічне відкриття торгової точки. При цьому в компанії кажуть, що були приємно здивовані кількістю покупців і виторгом магазину в перші дні роботи. А головною “проблемою”, з якою довелося зіткнутися персоналу магазину, були великі черги на касах.

Враховуючи що всі маркетингові активності були розраховані на залучення відвідувачів до урочистого відкриття, в цей день, незважаючи на чотири працюють каси, черга з покупців була ще більше.

В LC Waikiki жартують, що якщо так піде і далі, то залишки на складах потрібно буде поповнювати в кілька разів швидше. Втім, говорячи серйозно, в майбутньому в компанії не виключають відкриття нових магазинів формату Outlet, в тому числі – в регіонах. Детальніше про плани розвитку LC Waikiki в Україні можна буде дізнатися з інтерв’ю регіонального директора LC Waikiki в Україні Олексія Гришко, яке буде доступне на порталі rau.ua в найближчі дні.

Читайте також – 

LC Waikiki планує розширити мережу в Україні до 27 магазинів до кінця 2017 року


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  231
Усі новини ринку