Лабораторія талантів: як виглядає MYplay в ТРЦ Дафі (фоторепортаж)

Лабораторія талантів: як виглядає MYplay в ТРЦ Дафі (фоторепортаж)

06.11.2018 08:10
  1000
Микола Маранчак

“Карта талантів”, квести для прокачування навичок, 5-метрова горка і зона “без батьків” – який новий досвід для українського ринку пропонує магазин MYplay в ТРЦ Дафі в Дніпрі.

3 листопада на бульварі Зоряний, 1а, в Дніпрі відкрився другий в Україні торгово-ігровий простір для дітей MYplay. Магазин став якірним орендарем ТРЦ Дафі, який зараз займається розширенням площ під оренду. Торгова площа магазину склала близько 400 кв. м. Несподіваним бонусом стала прибудова з додатковою ігровою зоною і 5-метровою горкою, що спускається на перший поверх. Що принципово нове несе в собі для покупців і який новий досвід пропонує українському ринку іграшок другий магазин MYplay — у фоторепортажі RAU.

З самого початку команда Mikki ставила перед собою завдання не просто змінити усталену за 18 років концепцію мережі, а створити щось більше, ніж магазин. Процес розробки ідеї та впровадження тривав більше року, так з’явився простір з зонами для ігор, тестування, прокачування своїх навичок, лазерним тунелем і продавцями-аніматорами. Перший магазин мережі почав роботу в серпні 2018 року в Дніпрі на вулиці Воскресенській, 10, і, за словами керівника відділу маркетингу мережі Міккі Марини Фастовець, “не підкачав” – середній чек магазину зріс на 15% порівняно з магазином Mikki до реформата, а приріст кількості покупців склав 48%.

“У нас була ідея зробити реформат стріт-рітейла і реформат магазину в ТРЦ, і далі дивитися хто як розвивається, і ефективніше працює. Для другого магазину ми взяли всі самі круті фішки: лазерний тунель, дитячу зону, фотопримірювальну, зону VR, лабораторію талантів. Але нам здалося цього мало – в новому магазині змінилося наповнення, а також вперше з’явилася дитяча гірка”, – деталізує Марина.

Ідея горки з’явилася під час однієї зі стратегічних сесій і полягала в тому, щоб діти могли спускатися по ній прямо в магазині. Спочатку, за розповідями представника мережі, ніхто і не думав, що це в принципі можливо. Ігровий тунель був лише ще однією ідеєю мозкового штурму. Але в новому приміщенні стелі виявилися достатніми високими, щоб можна було побудувати прибудову. Здійснити задум допомогло також те, що ТРЦ Дафі якраз займається будівництвом нового крила. З результаті заради дитячої горки прямо у магазині добудували ще один поверх з окремою зоною, де дитина може відчути себе господарем на своїй території без дорослих і влаштувати собі екстремальний, але безпечний спуск з майже 5-метрової висоти.

З торгово-ігрового простору в секретну лабораторію з горкою дитина може потрапити через лазерний тунель. Тут він також може знайти зону тестування іграшок, зону перегляду мультфільмів і танцпол.

У магазині розширено асортимент іграшок, необхідний для розвитку дітей всіх вікових категорій. Серед обраних брендів – LEGO, Playmates, MGA, знавець, Mattel, KIDDILEND і багато інших. Можна знайти в MYplay також предмети для активного відпочинку, набори для творчості, конструктори, гаджети та багато іншого, здатне не тільки розважити малюка, але й спростити життя батьків.

Окремо представлено одяг фінського бренду Reima, який має більш ніж 70-річну історію і спеціалізується на випуску курток, комбінезонів та іншого верхнього одягу для дітей до 12 років. Одяг можна вибрати, скориставшись віртуальною полицею. Зона упаковки дозволяє покупки самостійно доупакувати.

Також в магазині запущено хаб “Лабораторія талантів”, в якому діти прокачують свої навички. Кожен з них, наприклад, логіка або креативність, пов’язаний з категоризацією відділів в магазині. Під ту чи іншу обдарованість дитини підв’язуються майстер-класи, ігри і квести прямо в магазині в супроводі аніматорів. Але талант також можна прокачати вдома, придбавши певну іграшку.

На кожну дитину заводиться “Карта талантів”, в якій вона може спостерігати свій прогрес. “Карта талантів” розподілена фахівцями за рівнями, – розповідає Марина Фастовець. – Щоб мотивувати дитину навчатися новому, за кожен пройдений рівень вона отримує наклейку до “карти талантів” і нагороду. Це постійний квест, в якому дитина безупинно прокачує себе і отримує ще більше подарунків”.

За її словами, це працює. Діти приходять повторно зі своєю “картою талантів”. “Ми почали це тому, що всі дитячі магазини в Україні однакові: один асортимент, одна ціна, робота з дорослими покупцями. Відрізняються тільки вивіски. Якісні іграшки – наша основа, але зараз додався простір, який став нашим новим продуктом. І тепер дитина, приходячи в дитячим магазин, думає: “Чому тут зі мною не грають? Чому мене не хвалять? Чому не дарують грамоту?”або “Чому тут немає горки”? Нам важливо, щоб дитина прийшла до нас, і залишилася з нами. Ми перші, хто створив серед рітейлерів програму лояльності для дитини», – додає вона.

Щоб консультанти успішно працювали з дітьми, була запущена Школа акторської майстерності. Проходив персонал й інші тренінги: базовий курс підготовки аніматорів, вивчення психотипів дітей, допомога дитині обрати саме ту іграшку, яка їй потрібна, та багато іншого. Якщо раніше, як і в будь-якому іншому магазині, продавці-консультанти запитують у клієнтів: “Чим ми можемо вам допомогти?”, то тепер вони налаштовані насамперед на комунікацію з дитиною.

“Коли батьки нам дякують за безмежну любов до дітей, починаєш розуміти, що це не про гроші. Це більше, ніж рітейл: є надзавдання, і ти зобов’язаний зробити так, щоб воно приносило дітям користь”, – говорить керівник відділу маркетингу мережі.

Магазини нового формату продовжать відрізнятися. Кожен з них буде містити свою ключову особливість: демонстраційні зони, зони інноваційних іграшок, унікальних для магазинів розваг.

“У нас великі плани на розвиток. Якщо раніше ми відкривали один-два магазини на рік, то тільки за останні три місяці ми запустили два торгово-ігрових об’єкти і ще один готується до відкриття. Стратегія, над якою ми працювали більше року, була налаштована не тільки на новий формат, який ми тепер раді всім демонструвати, але і на те, щоб швидко масштабуватися, – підводить підсумок керівник відділу маркетингу мережі Міккі Марина Фастовець.

Наступний MYplay буде відкритий вже на початку грудня в ще одному торгової центрі Дніпра. Але де він буде знаходитися і що стане його ключовою фішкою, поки що таємниця.

Читайте також

СЕО MYplay Світлана Святченко: Хочемо допомогти дитині визначитися з роллю в житті


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку