Rozetka офлайн: як виглядає супермаркет лідера українського e-commerce (фоторепортаж)

Rozetka офлайн: як виглядає супермаркет лідера українського e-commerce (фоторепортаж)

25.11.2017 09:00
  3849
Дарья Златьева

Найбільший український інтернет-супермаркет Rozetka освоює офлайновую торгівлю. Тепер вибрати і купити товар можна не тільки на сайті, але і в фізичному магазині рітейлера.

Rozetka активно впроваджує омнікальную модель і експериментує з форматами роботи в офлайні. Нова торгова точка вже не просто місце видачі замовлень, а повноцінний супермаркет: з електронними цінниками, великим асортиментом різноманітних товарів – від гаджетів і аксесуарів до бакалії та одягу – примірочними, касами та сервісними зонами.

Як виглядає новий супермаркет Rozetka в Києві на проспекті Степана Бандери, і які товари там представлені – в матеріалі RAU.

В першу чергу Rozetka це все-таки маркетплейс, тому клієнтам, які купили товар онлайн, в новому магазині приділяється особлива увага. Але щоб забрати замовлення, клієнтові доведеться пройти через весь зал.

Зі входу вони бачать зону Check in – тут відвідувачі, які прийшли за покупками, зможуть самостійно вбивати номер свого замовлення, щоб зареєструватися в електронній черзі.

ROZETKA

Але поки цю функцію виконують дівчата на інфостойці поруяд. Вони вибивають клієнтам інтернет-магазину квитанцію про номер в черзі з інформацію, до якої стійці в лінії видачі їм підходити.

Сама лінія видачі інтернет-замовлень знаходиться в глибині залу і розділена на сектори з буквами з яких складається слово ROZETKA. Дані про замовлення потрапляють на великий електронний монітор – там відбивається час, сектор і номер замовлення.

Монітор з електронною чергою в центрі залу. Таких екранів в магазині два.

З правого боку торгового залу знаходиться зал з товарами для дому, відділ великої і дрібної побутової техніки, в якому представлені холодильники, телевізори, духові шафи, печі, варильні поверхні, пральні машинки, фени та інші товари.

Практично всі товари в торговому залі мають електронні цінники. Виняток становлять лише акційні – вони стоять окремими купами по всьому залу.

      

Для продавців працюють спеціальні робочі місця: своєрідні електронні вітрини, які вони використовують, щоб швидко знайти інформацію про товар або зробити іншу операцію.

Так виглядають акційні товари – їх важко не помітити.

Продається в тому числі і бакалія, вона не вимагає особливих умов зберігання.

По центру залу розташований IT-відділ, в якому продаються телефони, планшети, ноутбуки, смартчаси та інша техніка.

У мобільному додатку маркетплейса можна сканувати QR-код товару і отримати всю інформацію про нього.

Робочі місця для продавців

Стенд с навушниками

Роботу навушників можно протестувати на  власному пристрої.

Спеціальна конструкція являє собою відокремлену аудіо-зону, обшиту звукоізолюючими матеріалами, щоб можна було оцінити якість звуку.

Недалеко від входу стоять столи з комп’ютерами – це геймзона. Відвідувачі можуть сісти, відпочити і пограти в ігри. Для цього доведеться увійти в свій аккаунт. Зона актуальна і для дітей, батьки яких прийшли щось купити або забрати.

За великою круглою стійкою співробітники компанії роблять настройку сервісів. Це платна послуга.

У лівій частині залу покупець спочатку бачить стійки з кормами для тварин, потім стійки із засобами краси і догляду за собою, тут же знаходиться побутова хімія та засоби гігієни, а також дитяче харчування.

Так часто покупці роблять вибір товару:

Великий простір виділено під товари для дітей – одяг, взуття, іграшки, коляски та інші товари.

  

У залі досить багато покажчиків, щоб зрозуміти, де знаходиться потрібний товар.

  

Є локація, де представлений електротранспорт. Поруч знаходиться відділ видачі кредитів.

Тут же розташований відділ з товарами для активного відпочинку і спорту, відділ “будинок, сад і город” зі всілякими інструментами.

Спортивне харчування та спорядження

У супермаркеті представлений і непоганий вибір спортивних тренажерів.

Shop-in-shop з чоловічим і жіночим одягом і взуттям.

Передбачено цілий ряд примірочних

Вони прилягають до довгої, що йде уздовж всієї стіни, лінії видачі з секторами-літерами назви маркетплейса.

У лінії видачі розташовано кілька касових блоків.

Покажчики на колонах не дадуть заблукати

Покупки, які відвідувачі вибрали в торговому залі, можна оформити або в касах на лінії видачі, або на експрес-касах, які розташовані на вході в торговий зал.

У супермаркеті працює відділення Нова пошта.

Як уже повідомляла RAU, новий магазин для компанії є продовженням експериментів, і планується відкриття ще кількох точок в містах-мільйонниках.

Читайте також –

Rozetka відкрила гігантський супермаркет на Петрівці в Києві (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку