Бренд L. A. P. T. I.: Будемо продавати взуття в Європу і не тільки (+фотоогляд)
Чому компанія вирішила відмовитися від острівців, що необхідно для успіху бренда і в яких регіонах чекати L. A. P. T. I. в наступному році.
Одеська компанія вийшла на український ринок два роки тому в форматі острівців взуття L. A. P. T. I. points. Зі збільшенням мережі до десяти роздрібних точок в країні та розширенням асортименту, бренд прийняв рішення активно розвиватися. 6 грудня компанія прийняла участь в Retail & Development Business Summit 2017, організованому Асоціацією рітейлерів України, а кількома днями раніше, 2 грудня, в столичному торгово-розважальному центрі Ocean Plaza у мережі відкрився перший торговий об’єкт у форматі магазину. Що він із себе представляє і які плани на розвиток у мережі, RAU розповів CEO бренду L. A. P. T. I. Вадим Лисюк.
– З чим пов’язаний перехід від «острівного» рітейлу до магазину?
– Розширюється асортимент і виробництво, з’являється нове обладнання, удосконалюються технології виробництва і матеріалів… Формат «Острівці» для нас став тісним. Два роки тому ми заходили з новим форматом взуттєвих точок для України, ми були першими, але пора йти далі.
– Що нового з’явилося?
– Чоловічі та жіночі кросівки з хутром, кросівки з повсті, нові моделі місяцеходів, водонепроникні черевики, а також з’явились в’язані аксесуари з вовни і стильні сумки. У новому магазині на площі 30 кв. м вітрини вмістили понад 170 різних моделей взуття. В майбутньому, з планованим розширенням асортименту, ми вийдемо за рамки даної площі. Не завжди ТЦ готові надати приміщення в цікавій локації і оптимальної для конкретного продавця площею.
– Як підійшли до оформлення магазину?
– У нас утилітарний дизайн в стилі LOFT – цегла і дерев’яні полиці, мінімалізм і лаконічність, тепле, затишне освітлення. Простір поділено на зони з жіночими і чоловічими моделями, прикасову зону і полиці для аксесуарів.
– Важко було зайняти локацію Ocean Plaza?
– Так як у нас раніше вже був тут острів, який пропрацював більше року, було розуміння торгового центру і контакт з адміністрацією, бо ми знали – коли звільниться гарне місце, ми швидко среагируем і отримаємо його. Нам пощастило, адже локація звільнилося як раз там, де у нас був острівець. Клієнтам не складно знайти нас – вони знають куди потрібно йти, тому що по торговому центру можна ходити довго.
– Хто ваш клієнт?
– Це активні, стежать за модою дівчата 20-45 років. Прагнуть до саморозвитку, люблять яскраві рішення в своєму стилі. Цінують високу якість, завжди шукають нове і готові до експериментів. Таких покупців у нас приблизно 80%.
– А що на рахунок чоловіків? Чоловічі колекції у вас теж є.
– Чоловіки у нас різні. Їм, як правило, вибирає взуття наша дівчина 20-45 років (посміхається). Чоловіча лінійка більш вузька, але підібрати стильні черевики, кросівки або сліпони на потрібний сезон завжди можна.
– Де розташовані інші ваші острівці?
– Шість у Києві, якщо рахувати разом з цією торговою точкою, три в Одесі, по одному в Харкові та Дніпрі.
– Що необхідно, щоб бренд був успішним?
– Ідея – це завжди основа будь-якого бізнесу. Хороша команда, що поділяє спільні цілі, інвестиції. Важливо вирощувати своїх професіоналів, відданих бренду патріотів. Правильно і твердо управляти всією цією командою, не заважаючи фахівцям і розвиваючи потенційних професіоналів.
Чим відрізняються L. A. P. T. I. від інших взуттєвих брендів?
– Це виключно українське виробництво, причому використовуються італійські матеріали. Всі моделі робляться вручну в Одесі. Ми вивчаємо світові тренди, втілюємо їх у нашій інтерпретації і адаптуємо під потреби українців. Тепер ми ще намагаємося це робити і для європейців.
– Відкриваєте в Європі магазин?
– Поки тільки онлайн. Вже зараз кур’єрською доставкою у нас йдуть посилки у всі кінці світу, хочемо зміцнювати цей напрямок. Створена англомовна версія сайту, хочемо виходити далі за межі України.
– Що плануєте в 2018 році?
– Острівець з ТРЦ Ocean Plaza переїхав в ТЦ Піраміда. Обустраиваемся тепер і там, і тут. Хочемо відкривати магазини в торгових центрах, де вже представлені у вигляді L. A. P. T. I. points. Хочемо розширити мережу по Україні, нас дуже чекають у Львові та Запоріжжі.
Плануємо розширити розмірну сітку, асортимент. Закупили нове, цікаве німецьке обладнання, будемо проводити експерименти з новими моделями і матеріалами. Вже великі плани на весняно-літню колекцію. Звичайно, плануємо вихід на європейський ринок. Нам не соромно за нашу продукцію. Ми пишаємося тим, що в такі короткі терміни, і в таких непростих для нашої країни умовах, нам вдалося зробити продукт нічим не гірше, а часто краще багатьох іменитих брендів.
Читайте також
6-й павільйон: як бренд W8less відкривав шоу-рум на ВДНГ (+фотоогляд)