Итоги Укрзолото в 2017 году: 20 магазинов, курс на обновление и планы по мультиканальности
Мережа ювелірних супермаркетів Укрзолото підбила підсумки роботи компанії в 2017 році і поділилася планами на 2018 й.
Як повідомили RAU в компанії, рік що минає, став переломним для мережі Укрзолото: в 2017-му компанія завершила оновлення магазинів, а в останньому кварталі року відкрила чотири нові супермаркети.
Регіональна експансія
Зокрема, 14 жовтня компанія відкрила магазин в херсонському ТРЦ Фабрика. На площі в 300 кв. м розмістилися 114 вітрин з прикрасами від відомих ювелірних брендів: KSD AURUM, Столична ювелірна фабрика, Almaz, Агат, Імперія золота, Сіанна, Агат та інші. Цей супермаркет працює в форматі ювелірного кварталу.
На початку грудня рітейлер відкрив магазин в Тернополі. Ювелірний супермаркет розмістився на першому поверсі ТРЦ Подоляни, який є одним з найбільш відвідуваних торгових центрів міста. Асортимент виробів в цьому магазині став найбільшим у регіоні – на вітринах магазину представлено понад 20 000 ювелірних прикрас. Серед представлених в торговій точці брендів: Almaz, KSD Aurum, Столична ювелірна фабрика, CA VA, Сапфір. Загальна площа об’єкта – 188 кв. м.
Нова торгова точка Укрзолото з’явилася і в Черкасах – 9 грудня компанія відкрила магазин в Будинку Торгівлі. У компанії уточнили, що магазин Укрзолото тут розміщений таким чином, що він одночасно працює як в складі торгового центру, так і в форматі стріт-рітейлу, так як входи передбачені як з вулиці, так і з галереї ТЦ.
Ще один магазин компанії відкрився 15 грудня на першому поверсі чернігівського ТРЦ Hollywood. Формат організації торгівлі подвійний – одночасно і ювелірний квартал, і галерея. Після відкриття цього магазину мережа Укрзолото зросла до 20 торгових об’єктів в Україні.
Як розповів директор з маркетингу Укрзолото Максим Жирнов, кожне з відкриттів супроводжувалося BTL і ATL-активностями, а також подарунками. «Ми ретельно готувалися до відкриттів ювелірних супермаркетів в нових містах. Було зроблене велике інформаційне охоплення, в якості основного каналу комунікації використовувалися інструменти digital-просування», – уточнив Максим Жирнов.
Оновлення та мультиканальність
Крім цього, керівництво мережі взяло курс на оновлення вже існуючих точок. У 2017 році повну модернізацію пройшли 10 супермаркетів. У 2018-му році Укрзолото планує подальше розширення мережі. Причому пріоритетом для компанії буде Західна Україна, а також усі обласні центри країни. Крім цього, планується постійне удосконалення існуючих супермаркетів.
За словами генерального директора мережі Григорія Курносова, компанія задоволена результатами і темпами розвитку в 2017 році, а в наступному планує рух в e-commerce і multichannel.
«Ми продовжимо подальше розширення мережі в наступному році. Також на самому початку 2018 року плануємо запустити інтернет-проект і почати перехід до мультиканальної моделі продажів», – підкреслив Курносов.
Нагадаємо, мережа Укрзолото працює в Україні понад 19 років і зараз є одним з лідерів ринку роздрібної торгівлі ювелірними виробами. Зараз мережа об’єднує 20 супермаркетів в 12 містах України. В магазинах представлена продукція більше 300 брендів-партнерів мережі.
Читайте також –