Нова Rozetka: як і навіщо найбільший інтернет-магазин країни змінив логотип

Нова Rozetka: як і навіщо найбільший інтернет-магазин країни змінив логотип

14.09.2018 03:15
  4537
Микола Маранчак

Над редизайном логотипу попрацювало агентство Fedoriv, яке раніше розробляло нові стилі для таких компаній, як Нова пошта, SOVA, Egersund Seafood, Будинок Іграшок та інших.

“Ми знаємо: краще за наш логотип майже нічого не існує., – написала компанія у себе на сторінці в Facebook. – Але відчуваємо, що час рухатися вперед. Від моменту появи бренда Rozetka ми постійно змінювалися: розширювали асортимент, удосконалювали сервіс, працювали над тим, щоб купувати з нами було приємно й зручно. Настав час закріпити ці зміни, тому ми оновили наш візуальний стиль, залишивши улюблений логотип упізнаваним і рідним.”.

До посту прикріпили відеозапис, в якому показали, що новий колір (#00А046 RGB) і шрифт Typeface будуть використовуватися також для оформлення брендованого одягу, посилок, машин і навіть контейнерів.

На нову айдентику Rozetka соцмережі відреагували негативно. “Все дуже добре, давайте зіпсуємо””, – написав у коментарях до відео один з користувачів. Інші припустили, що у дизайнера бренду “монохромний дисплей” і згадали зеленого Халка з всесвіту Marvel.

Оновлення також прокоментував власник Rozetka.ua Владислав Чечоткін: “Новий Лого і новий стиль – це не ребрендинг, не революція, але даааавно назріла еволюція Rozetka. Ми давно переросли себе 2005 року, айдентику і стиль. Давно настав час зафігачити новий лого, модний, ну що там зараз в дусі часу – але я не хочу! Адже більшу частину свідомого життя я живу з цією Розеткою! Це велика частина мене!

У той же час старий кольоровий логотип приносив купу проблем в нашій щоденній діяльності, так і шрифт ROZETKA був не зрозуміло ким і коли вибрано. Ну як зазвичай, будуємо з гівна і палиць, а потім переробляємо, якщо руки дійдуть. Загалом виходило еволюційним шляхом. Айдентику дуже потрібно було зібрати всі разом, усвідомити і пристосувати до поточних бізнес-процесів.

Rozetka — найбільший постачальник речей. А речі роблять людей щасливішими, і радіти вдалим покупкам — зовсім не соромно. Наш асортимент спасає, допомагає і надихає мільйони людей. Ми продаємо не себе, а товари інших брендів, тому новий стиль Rozetka нейтральний, простий і зрозумілий.

Загалом, айдентика це тільки макіяж :)”, – написав він у себе в Facebook.

Над оновленням стилю працювала компанія Fedoriv, яка раніше працювала з такими рітейлерами, як Egersund Seafood, АГРОМАТ, Море Пива, SOVA, Egersund Seafood, Будинок Іграшок та іншими. “«Убийте його!» – написал в Facebook засновник компанії Андрій Федорів. – Ось перше, що спадало на думку багатьом, в тому числі членам нашої об’єднаної команди, коли вони обговорювали зелений «смайлик». «Колобок», «кулька», «кружок» і ще багато дивних назв і образ я чув на його адресу. Це заноза, яка врізалася в свідомість покупців. Незважаючи на спокусу прибрати або перемалювати його «в дусі часу» або замінити на новий знак, разом з клієнтом ми принципово вирішили вчинити інакше. «Смайлик forever». Це культовий український бренд. Це актив. І ми просто зобов’язані його зберегти.

Навпаки! Ми зробили все, щоб мінімально змінити сам знак і колір, але виправили ряд технічних недоліків і побудували весь стиль, всю величезну і складну систему, що об’єднує абсолютно різні аудиторії, товарні категорії та завдання навколо нього. Детальні доопрацювання і зміни торкнуться всіх елементів стилю з якими взаємодіють клієнти, співробітники і партнери компанії. Повне впровадження займе місяці, а можливо навіть роки.

Ми з самого початку знали, що це рішення приречене на критику з кожної зі сторін. Фанати бренду будуть незадоволені тим, що ми змінили їх ікону. І вона стала занадто зеленою, однотонною, похмурою, темною, веселою, прищуленою, архаїчною, сучасною та ін. А інші, будуть лаяти за те, що ми не замінили його на якесь сучасне дизайнерське, об’ємне, трендове, хіпстерське, цікаве, привабливе, людяне, яскраве рішення. А потім всі будуть отримувати задоволення від взаємодії з оновленою і покращеною Розеткою”, – додав він.

Нагадаємо, у рейтинг UANet за серпень сайт Rozetka.ua посів восьме місце серед найпопулярніших в Україні сайтів. 13 вересня Антимонопольний комітет України дозволив інтернет-супермаркету Rozetka викупити частку Naspers в групі компаній EVO. В результаті частка засновників EVO трансформується в частку в об’єднаній компанії. Всі існуючі проекти продовжать свою роботу, а операційне управління бізнесами залишиться незмінним.

Довідка. Rozetka — лідер електронної комерції України в сегменті B2C. Компанія заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. У наступні роки Розетка трансформувалася в мультикатегорийный супермаркет і досягла суттєвих успіхів на ринку в таких сегментах як товари для дітей, товари для дому, FMCG, одяг і взуття. Розетка входить в десятку найдорожчих брендів в Україні та володіє одним з найвищих NPS серед рітейлерів України.

Читайте також

Владислав Чечоткін про подробиці угоди з EVO, монополію і очікування Amazon


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку