Реклама тижня: COMFY, Alchemica, Prom.ua і пасхалки Приватбанку
У цьому огляді веб-серіал “Міксер” про життя колективу Comfy, ювелірні пристрасті у Alchemica, черговий кіберпанк у Prom.ua і тролінг ПриватБанком Monobank.
Comfy
Comfy випустила веб-серіал “Міксер” про життя співробітників магазинів. Важко сказати, що послужило натхненням для творців – згуртованість і креатив колективу або касирка Люба, – але першу серію проекту публіка зустріла досить тепло. У сюжеті поки все за каноном: робота у великому магазині, дружба, стосунки і навіть трохи паранормального.
«Люди – головна цінність Comfy. Вони – джерело натхнення, змін, інновацій і зростання. Не дивно, що середньостатистичний співробітник компанії мінімум раз на кілька місяців отримує пропозицію про роботу, але вибирає залишитися в Comfy. Ми збираємо навколо себе команду однодумців, які потрапляючи на одну хвилю надовго залишаються разом. До речі, я працюю в компанії вже 16 років» – коментує Олександр Жиляєв, керівник brand & digital marketing Comfy.
Alchemica Jewelry
“Не варто шукати щастя, краще його дарувати”, – назвали своє рекламне відео ювелірний бренд Alchemica. Історія, показана у ролику, починається зі сварки двох молодих людей в машині, триває погонею по лісі і завершується зустріччю, а потім пристрасним танцем на узбережжі озера. Весь цей час на героях миготять різні прикраси з камінчиками від українських “алхіміків”. Головна особливість бренду в тому, що ні один виріб не відправляється в масове виробництво і робиться вручну.
Prom.ua
З моменту запуску першої футуристичної реклами Prom.ua, яка перетворилася в серію, ідея міста Promopolis так і залишилася лише ідеєю. Компанії поки не вдалося куди-небудь просунути історію. Незважаючи на добре промальовувану картинку, герої нового відео абсолютно не вписуються в атмосферу світу, руйнуючи всю магію. Хоча можливо так все і задумано – і в невідомому майбутньому з вічною ніччю і гіперлупами, типовий українець навіть у голографічному вигляді залишиться тим самим.
ПриватБанк
У травні поточного року ПриватБанк офіційно підтвердив запуск Apple Pay в Україні. Подія стала помітною для вітчизняного світу електронної комерції, тому випуск рекламного відео в підтримку сервісу був лише питанням часу. Особливо порадували пасхалки у відео: одна з котиком у фіналі, як тонкий тролінг Monobank і її засновника, екс-менеджера ПриватБанк Дмитра Дубілета (навіть колір і фасон куртки схожі. Збіг? Не думаю), інша у вигляді саундтреку від української інді-поп групи Brunettes Shoot Blondes “You’ve got to move”, як меседж Привату сучасній українській молоді, яка “в тренді” і швидко розбере, що тут до чого.
Vodafone
“Наші руки не для скуки”, – вважають в Vodafone Ukraine. Герой рекламного відео, розробленого агентством THINKMcCANN, через програму самообслуговування My Vodafone настільки звик робити все сам, що навіть масаж сам собі робить, не кажучи вже про готовність обслужити себе самого на прийомі у стоматолога. Згідно прес-релізу, реклама буде мати продовження. Стає навіть страшно, що ще покаже глядачеві Vodafone про своїх самостійних клієнтів.
Дивіться також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Люксоптика, Моршинська, Dolphi, Samsung і знову київський міст