Пшемислав Люткевич, LPP: Бачимо великий потенціал продажів на українському ринку

Пшемислав Люткевич, LPP: Бачимо великий потенціал продажів на українському ринку

16.01.2019 08:10
  947
Ukrainian Retail Association

Топ-менеджер польського fashion-гіганта LPP про нові технології, зростання онлайн-продажів і омніканальну стратегію розвитку, а також потенціал українського ринку і плани розвитку мережі магазинів в країні.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Віце-президент компанії LPP Пшемислав Люткевич дав велике інтерв’ю виданню Commercial Property. RAU публікує головні тези матеріалу.

Про трансформацію і майбутнє рітейлу

Спостереження за клієнтами, їх потребами і досвідом покупок – найбільш важливе джерело тенденцій в fashion-рітейлі. Зараз споживач очікує швидкого і легкого доступу до продуктів – як в магазині, так і в інтернеті. Покупки повинні бути приємними, а час, витрачений біля каси, зведено до мінімуму або навіть скасовано. Ми відповідаємо на ці очікування через fashion tech. Нові технології використовуються нами по всьому ланцюжку, починаючи з дизайну одягу до логістики, багатоканальних продажів і післяпродажного обслуговування клієнтів.

Ми систематично збільшуємо продажі в інтернеті й націлені на те, щоб їх частка досягла 20% за три роки.

Індустрія роздрібної торгівлі зараз стикається з великою кількістю викликів, особливо в галузі модного одягу, де спостерігаємо свого роду революцію. Клієнти очікують від виробників максимально швидкої, доступної та відповідної до їхніх очікувань пропозиції. Це призводить до того, що онлайн-продавці стають все більш популярні. Ті, хто зробив ставку тільки на традиційні магазини, незабаром можуть відчути негативні наслідки розвитку електронної торгівлі.

Ми однаково інтенсивно розвиваємо обидва канали реалізації. Крім того, впровадили і продовжуємо застосовувати передові технології, що дозволяють задовольняти складні очікування клієнтів. Омніканальність – майбутнє роздрібної торгівлі, і компанія LPP вже слідує цим шляхом розвитку.

Про нові технології та відповідність потребам клієнтів

Модні рітейлери, які ефективно впроваджують відповідні технології, можуть підвищити конкурентоспроможність, адаптуючи пропозицію магазинів до локальних потреб, покращуючи логістичні процеси і роблячи послуги більш привабливими.

Рішення, які ми в даний час використовуємо, дозволяють нам точно визначити оптимальну пропозицію для кожного магазину окремо.

Клієнт має доступ до асортименту, адаптованого до його очікувань з точки зору розміру, кольору або моделі одягу. На цьому LPP не зупиняється. Зараз перебуваємо на етапі впровадження технології RFID, системи електронних «тегів», що дозволяють ідентифікувати кожен окремий продукт по всьому ланцюжку поставок. Завдяки RFID наші клієнти зможуть знайти асортимент, що відповідає їхнім потребам, більш легко і швидко, отримати підказку про додаткові пропозиції, які підходять обраним моделям одягу, або швидше завершити покупку.

Про специфіку українського ринку та його перспективи

Кожен ринок має свою специфіку, в тому числі український. Однак особливих відмінностей ми не помічаємо. Єдина складність, яку спостерігаємо, – без сумніву, законодавство. Україна є країною, що не входить до ЄС, що, безумовно, ускладнює таким компаніям, як наша, процес ведення бізнесу і особливо вихід на ринок.

Ми не оцінюємо ринок через призму окремих магазинів. Нас цікавить, перш за все, потенціал ринку в цілому, а український – один з найдинамічніших в нашому портфелі.

Україна – один з найбільших ринків, на якому присутні бренди LPP. Українки – жінки з хорошим почуттям стилю, для них важливі мода і новітні тенденції, тому хочемо ефективно виконувати їх ринкові очікування і створювати колекції на найвищому рівні.

Про розвиток мережі та запуск інтернет-магазину в Україні

2017 рік був дуже інтенсивним для LPP в плані розвитку в країні. За цей період ми відкрили 16 нових магазинів загальною площею 12 000 кв. м. У 2018 році продовжили розширення мережі (в 2018-му LPP відкрила ще п’ять нових торгових об’єктів – ред.).

На вартість відкриття магазину впливає багато чинників, ціни можуть істотно варіюватися. Підходимо до кожної локації індивідуально. Важливий аспект – місце розташування, хочемо бути там, де можемо відповідати на потреби клієнтів. Крім того, приміщення повинне відповідати нашим очікуванням, щоб процес відкриття магазину і його подальше обслуговування виконувалися безперебійно.

LPP працює над тим, щоб вже в нинішньому році запустити онлайн-продажі в Україні. В даний час ведеться робота з адаптації IТ-системи до специфіки місцевого ринку. Плануємо запуск п’яти інтернет-магазинів всіх наших брендів.

За матеріалами: Сommercial Рroperty

Читайте також –

Фредрік Олссон, H&M: Нам подобається конкурувати із сильними брендами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку