Реформат: як виглядає Фора в новій торговій концепції (фото)
Цього року торговельна мережа Фора, що входить до Fozzy Group, активно експериментує із форматами, відходячи від звичної концепції “магазин біля дому”.
При цьому новинки мережа воліє “обкатувати” у невеликих містечках Київської області. У травні компанія презентувала перший преміальний супермаркет Favore в смт Козин. А дещо раніше – у березні – розпочав роботу найбільший у Київській області магазин під вивіскою Фора. Як раніше писала rau.ua, площа торгового залу склала 687 кв. м, що дозволило рітейлеру істотно розширити асортимент товарів у магазині. Зокрема, тут можна знайти великий вибір свіжої випічки власного виробництва (функціонує пекарня повного циклу). Також є широкий асортимент м’яса, збільшений вибір сирів, ковбас, рибної продукції та інших категорій товарів. Крім того, у магазині є вже звичні для мережі піца на замовлення і свіжа кава.
Торгова точка розташувалася на Бориспільській трасі в межах села Щасливе та відкрилася в новому для мережі стилі. Як виглядає новий супермаркет Фора – у фотоогляді (фотографії компанії Технолхолод).
Як виглядає перший франчайзинговий NOVUS Експрес в Київській області (фото)