Хет-трик: Intersport, JYSK і TTT.ua відкрилися в Lavina Mall (фоторепортаж)

Хет-трик: Intersport, JYSK і TTT.ua відкрилися в Lavina Mall (фоторепортаж)

28.12.2017 08:50
  1078
Іван Зайцев

Intersport відкрив перший магазин в торгово-розважальному центрі, ТТТ.ua представив свій флагманський магазин, а JYSK здивував креативної програмою відкриття.

23 грудня в одному з найбільших торгово-розважальному центрі України – столичному Lavina Mall – відбулося відразу три урочистих відкриття нових магазинів. Перших відвідувачів прийняли супермаркет спортивного одягу та спорядження Intersport, магазин датської мережі товарів для будинку JYSK і флагманський магазин компанії Територія Твоєї Техніки – TTT.ua. Як проходили заходи в цих торгових точках, який асортимент вони запропонували відвідувачам і які сюрпризи приготували першим покупцям – у фоторепортажі RAU.

Intersport

З усіх нових об’єктів найбільшу площу – 3260 кв. м – зайняв маркет товарів для спорту та туризму Intersport. Це перший магазин під вивіскою Intersport, відкритий в торгово-розважальному центрі і всього другий, який почав роботу поза межами торгових центрів Епіцентр.

Цей бренд в нашій країні розвиває холдинг Епіцентр К, що належить Олександру та Галині Герега, і більш відомий як власник однойменної мережі будівельних супермаркетів, і мережі Нова Лінія. У своїх об’єктах вони реалізують концепцію shop-in-shop, тобто всередині безпосередньо гіпермаркету DIY працює мультибрендовий магазин спорттоварів Intersport.

У випадку з Lavina Mall рітейлер відкрив окремий самостійний магазин, безпосередньо не пов’язаний з мережею Епіцентр.

Про відкриття повідомляли численні плакати, інформаційні стенди та покажчики. Так що знайти магазин (що в Lavina, враховуючи розміри ТРЦ, далеко не завжди стає легким завданням) можна було без труднощів.

У самому Intersport представлений вражаючий вибір спортивних і суміжних товарів, а також інвентарю: від рукавичок і різних аксесуарів до тренажерів, професійного спорядження та багато іншого.

Само собою: великий асортимент одягу та взуття: як для любителів гірських походів і екстремальних видів спорту, так і для спортсменів-аматорів і марафонців. Серед усього різноманіття торгових марок, в Intersport представлені такі бренди як Adidas, Puma, New Balance, Reebok, Nike, Salomon і багато інших.

Щоб діти не нудьгували, поки батьки вибирають товар собі до смаку і по гаманцю, для них обладнана зона для активних ігор. І навіть в день відкриття вона була заповнена.

А з вибором покупки дорослим готові були допомогти продавці-консультанти, які періодично виконували роль тренерів, і пояснювали особливості того чи іншого товару чи вправи. Прямо в залі товар можна було випробувати на різних типах поверхонь.

Простір усередині магазину оформлено яскраво і креативно: замість традиційних безликих манекенів різні товари презентують «футболісти», «баскетболісти» та інші спортсмени.

Святкову атмосферу в Intersport створювали ді-джеї, які радували відвідувачів запальними мелодіями та виступами.

Також про наближення свята Нового року нагадували яскраво прикрашені ялинки, свічки та іграшки.

Більше про асортимент і інтер’єрі нового супермаркету товарів для спорту та активного відпочинку – в нашому фотозвіті.

JYSK

Одночасно з відкриттям Intersport в торгово-розважальному центрі проходило, мабуть, навіть більш гучне і жваве відкриття магазину датської мережі товарів для будинку і комфорту JYSK. Крім традиційних інфостендів

увагу відвідувачів Lavina Mall до події намагалися залучити миловидні дівчата, які крокували строєм по всьому ТРЦ і голосно били в барабани.

Виходило більш ніж помітно: навіть ті з гостей центру, хто був не в курсі про відкриття об’єкта, швидко з’являлися близько торгової точки, просто ідучи слідом за дівчатами і знімаючи фото або відео.

А вже опинившись неподалік магазину, важко втриматися від спокуси зайти всередину і уважно вивчити представлений асортимент. Тим більше, що час передсвятковий і якщо хтось ще не визначився з подарунком друзям і родичам, JYSK може запропонувати широкий вибір: від найпотрібніших в господарстві речей до сувенірів і приємних дрібничок.

Що ще можна знайти в новому магазині товарів для дому та комфорту провідної європейської мережі в цьому сегменті – в нашому фотозвіті.

TTT.ua

Як вже говорилося, 23 грудня в Lavina Mall були відкриття чи не всіх напрямкі рітейлу. Крім Intersport і JYSK, почав роботу флагманський магазин мережі техніки TTT.ua. У ньому можна придбати великий вибір техніки, гаджетів і аксесуарів, а сам магазин зроблений максимально клієнтоорієнтованим.

Наприклад, передбачені зони, де покупець може детально ознайомитися з технікою, протестувати її, та отримати професійну консультацію продавця.

Для бажаючих – міні-зона віртуальної реальності, де дорослі і діти можуть спробувати запропоновану техніку й відчути себе героями комп’ютерної гри або улюбленої казки.

Одна з найпоширеніших проблем сучасного споживача – залежність від гаджетів, в тому числі смартфонів, які часто розряджаються. Знаючи про це, TTT.ua встановила в магазині спеціальний бокс для зарядки смартфонів і інших гаджетів. Ідентифікація – за номером телефону, тому техніка гарантовано повернеться до клієнта вже зарядженою та готовою до роботи.

Але справжня «фішка» урочистого відкриття – презентація першого в світі унікального високотехнологічного футуристичного плаття, створеного українськими розробниками. Каркас сукні був надрукований на 3D-принтері, а потім оснащений 40 екранами розміром з звичний екран смартфона. За допомогою спеціального програмного забезпечення кожен з цих пристроїв здатний незалежно від інших відтворювати окреме зображення, служити частиною складовою картинки або ж ставати фрагментом єдиної відеопанелі.

Новинка викликала справжній фурор у відвідувачів Lavina Mall, і не одна сотня кадрів відобразила інноваційну технологію.

Презентація плаття пройшла в рамках представлення нової ініціативи мережі Територія Твоєї Техніки (TTT.ua): компанія оголосила про намір підтримати талановитих людей України і запросила до співпраці українських дизайнерів, розробників, творців унікальних продуктів, які бажають монетизувати свої рішення на її платформі.

«Ми готові надати свій майданчик як в роздробі Території Твоєї Техніки, так і в онлайн-магазині TTT.ua для реалізації подібних розробок, зроблених в Україні. Ми не оголошуємо відбіркові тури і складні конкурсні системи. Для зв’язку з нами досить описати свій продукт максимально докладно, вказати зручний спосіб співпраці і відправити цей опис нам на сайт TTT.ua або в соціальні мережі Facebook, Instagram або безпосередньо мені. Зворотний зв’язок надамо всім без винятку», – говорить директор з маркетингу компанії Юлія Бесєдіна.

При цьому формат співпраці не є жорстко заданим – він буде обговорюватися в кожному конкретному випадку з метою підібрати оптимальні умови. Компанія готова надавати торгові площі своїх роздрібних точок, а також інтернет-магазин для презентацій та продажу інноваційних пристроїв.

Читайте також –

Теплий ламповий Фокстрот: як виглядає супермаркет техніки в новому форматі (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку