Grand Оpen Le Silpo: фоторепортаж з відкриття першого в Одесі делікатес-маркету Fozzy Group
В останній день літа в одеському торговому центрі Kadorr відкрився преміальний супермаркет Le Silpo. Як виглядає новий об’єкт Fozzy Group і як проходило відкриття.
Fozzy Group останні кілька років приділяє величезну увагу стилю і дизайну нових супермаркетів. Так, в серпні 2016 року компанія відкрила Сільпо в Броварах в ямайському стилі, в грудні в ТРЦ Lavina Mall відкрився Сільпо у стилі Loft pank, дизайн львівського супермаркету в ТРЦ Forum Lviv виконаний в стилі Аліси в Країні Чудес, а луцький магазин декорований під середньовічний замок . Оригінальним дизайном дивують й інші об’єкти одного лідерів FMCG-ринку України. У Київській області почав роботу преміальний food-маркет Favore, оновлюються магазини мережі Фора.
Але крім дизайну, мережа багато уваги приділяє й асортименту, представленому в торгових точках. Особливо цим відрізняються магазини, що пропонують делікатесну і преміальну продукцію – вже згаданий Favore, а також Le Silpo. Супермаркет в Одесі став четвертим об’єктом Fozzy Group, що працює під цим брендом. Решта точок розташовані в Дніпрі, Києві та Харкові. Головна відмінність одеського маркету – оновлений дизайн і збільшена площа, яка складає 2400 кв. м. В асортименті – вишукані делікатеси зі 100 країн світу, а також преміальна продукція українських виробників.
У фоторепортажі RAU – хроніка відкриття, зовнішній і внутрішній вигляд першого супермаркету для гурманів в Одесі.