Англія в Україні: в чому особливість магазинів Фокстрот нового формату (+фото)
В рамках програми рестайлінгу мережа планує оновити 40 магазинів до кінця року. Перші торгові точки вже почали роботу.
Для порталу Новое время представники групи компаній Фокстрот розповіли, чому почалося оновлення формату магазинів, в чому особливість торгових точок зміненого формату та дизайну, і до чого прагне одна з провідних українських мереж з продажу техніки і електроніки. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.
Основний мотив змін в магазинах мережі – бажання зробити покупки більш емоційними, якісними, швидкими та такими, що запам’ятовуються для споживачів. В умовах жорсткої конкуренції між, з одного боку, онлайном та офлайном, а з іншого – між традиційними торговими мережами, – рітейлерам доводиться знаходити все нові способи залучити й утримати покупця.
Зрозуміло, зробити це, застосовуючи технології та прийоми десятирічної давнини, не вийде: за ці роки покупець разюче змінився і вже не готовий купувати техніку та гаджети в застарілому магазині з набридлими полками. Він чекає якщо не вистави, то позитивних і незвичайних емоцій від походу в магазин. Процес купівлі стає все більш і більш технологічним. Якщо раніше вибір робився виключно в магазині, перед вітриною, а головним джерелом знань виступали консультанти, рекомендації родичів і знайомих, а також телевізійна або зовнішня реклама, то зараз все змінилося.
Багато хто купує товар виключно онлайн, і практично всі вибирають і сам товар, і місце покупки, використовуючи смартфон або комп’ютер.
Чи означає це, що в найближчому майбутньому традиційні магазини закриються, поступившись місцем віртуальній покупці? Досвід Європи, Америки, Азії показує, що ні. Частка онлайн покупок там вище, ніж в Україні, але вона досить стабільна.
Так відбувається тому, що покупка – не тільки раціональний крок, але і задоволення. Торгово-розважальні центри збирають мільйони людей, які бажають гарно провести час, і поєднати кілька задоволень, одним з головних серед яких залишається покупка.
З огляду на ці тенденції, в 2018 році Фокстрот запустив програму оновлення магазинів. «Це вдала маркетингова стратегія, спрямована на розвиток культури шопінгу та відпочинку для всієї родини. У такій концепції бренд стає джерелом добрих емоцій і людських цінностей – радості від покупки, унікальності та важливості кожного відвідувача. Важливо розвивати цю концепцію і далі, тож ми маємо намір підтримати та прискорити темпи рестайлінгу Фокстроту в другій половині 2018 року», – говорить Геннадій Виходцев, співзасновник групи компаній Фокстрот.
Вже працюють п’ять абсолютно нових об’єктів, а ще шість були повністю змінені відповідно до побажань клієнтів. Нові магазини вже працюють в Києві, Дніпрі, Львові, Харкові, Одесі, Бердянську, Сєвєродонецьку. Незабаром почнуть роботу об’єкти в Запоріжжі, Кропивницькому, Миколаєві, Білій Церкві та інших містах України.
Всього до кінця року з’явиться близько сорока нових магазинів.
У магазинах Фокстрот нового формату є зручна точка видачі інтернет-замовлень, в ньому можна замовити додаткову настройку техніки під бажання клієнта, оформити кредит на товар, відпочити за чашкою кави в затишному лаунжі або пограти в ігри. Змінився і дизайн торгових залів, де широко використовуються британські мотиви: тартан як візерунка, фірмові червоні телефонні будки, волинки, британські романи на полицях, і так далі.
Джерело: Новое время
Читайте також –
В’ячеслав Поврознік, Фокстрот: Інвестуємо в оновлення формату магазинів 150 млн грн