У Києві розпочав роботу ТЦ Oasis: поки що в ньому відкрилися лише Varus і KFC (+фото)

У Києві розпочав роботу ТЦ Oasis: поки що в ньому відкрилися лише Varus і KFC (+фото)

01.02.2019 04:00
  1139
Ukrainian Retail Association

Торговий центр Oasis, розташований на станції метро Героїв Дніпра в Києві, вже приймає відвідувачів. Однак поки що в ньому працює лише кілька операторів.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Раніше в торговому центрі, орендна площа якого становить близько 13 200 кв. м, запрацював ресторан міжнародної мережі KFC, а в п’ятницю, 1 лютого, свої двері для покупців відкрив супермаркет мережі Varus.

Varus зайняв більше 800 кв. м площі на другому поверсі торгового об’єкта, представивши на полицях більше 11 000 найменувань товарів. Також в магазині обладнали власний м’ясний цех, пекарню і відділ кулінарії. Відзначимо, що цей супермаркет став вже 70-м в українській мережі Varus.

Що стосується інших орендарів ТЦ, то досі більшість з них знаходяться на стадії ремонту. На першому поверсі торгового центру працює лише невеликий магазин жіночого одягу. А на другому поверсі близький до відкриття торговий об’єкт українського взуттєвого бренду Mida.

У прес-службі компанії Nai Ukraine, яка виступає ексклюзивним брокером ТРЦ, відзначили, що інші орендарі будуть відкриватися в міру готовності. Серед них відомі загальнонаціональні мережі Пузата Хата, Львівські круасани, EVA, Miniso, ТТТ, Київстар, Lifecell, Vodafone, Люксоптика, Mobile trend, Yves Rocher, Aurum, СЮФ, Farmacia та інші.

Відзначимо, що крім оздоблення магазинів, ремонтні роботи все ще проходять і в пішохідних переходах, які, по суті, тепер є частиною самого ТЦ.

Нагадаємо, раніше запуск в роботу ТЦ Oasis планувався в середині грудня минулого року. Однак пізніше девелопер переніс введення в експлуатацію об’єкта на кінець січня.

Читайте також – 

Нові метри: які ТРЦ планують відкрити в Україні в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

У сучасному роздрібному бізнесі якісний цифровий контент має вирішальне значення для успішних продажів. Але для...
time icon  
  203
Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Як з’ясували фахівці компанії Deloitte в Україні, на третій рік повномасштабного вторгнення українці менше обмежують себе...
time icon  
  441
Усі новини ринку