Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
17.11.2018 09:00У Каннах назвали переможців 23-ої щорічній церемонії MAPIC Awards. Рітейлером року стала Groupe Galeries Lafayette.
14-16 листопада 2018 року у французьких Каннах пройшла найбільша європейська галузева виставка індустрії рітейлу та девелопменту – MAPIC. Цього року ключовою темою заходу став вплив цифрових технологій і діджіталізаціі рітейлу на традиційний «цегляну» роздріб. Протягом трьох днів представники з більш ніж 1000 компаній з 80 країн світу брали участь в дебатах та обговореннях на конференціях. Україну в цьому році представляли Асоціація рітейлерів України, UTG, NAI Ukraine, Ceetrus Ukraine, DCH, Comfy, Senator, Імперія води Україна та Novus.
Підсумковою подією MAPIC традиційно став вибір кращих з кращих в роздрібному бізнесі в 2018 році, що відбувся в день закриття виставки. Вперше переможці престижної премії були обрані об’єднаними голосами присутніх делегатів (30%) і голосами журі (70%).
Краща міжнародна експансія в рітейлі –
Uniqlo, Японія

Кращий новий рітейл-концепт –
Марк О”Polo Strandcasino, Німеччина

Кращий дизайн магазина –
Franprix Darwin, Паріж, Франція

Кращий розважальний концепт в торгівельному просторі –
Open House, Таїланд

Кращий POP-UP магазин –
Samsung Galaxy Studio, США

Кращий аутлет-центр –
The Village Villefontaine, Франція

Кращий торгівельний центр майбутнього –
American Dream East Rutherford, США

Кращий новий торгівельний центр –
Suzhou Center Mall Suzhou, Китай

Кращий оновленний торгівельний центр –
Westfield Century City Los Angeles, США

Краща інновація в торгівельному центрі –
Підключення транзакцій (Transaction Connect), Франція

Рітейлер року –
Groupe Galeries Lafayette, Франція

Персона року –
Christophe Cuvillier, Group Chief Executive Officer Unibail-Rodamco-Westfield

Читайте також