Кращі ролики тижня: КЮЗ, Ельдорадо, Епіцентр, Nissan і Motorola
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Motorola
Схоже, що знімати в Україні недорогу, але в той же час якісну рекламу, стає звичним для західних брендів. Цього разу Київ став основною локацією для зйомок реклами американської компанії Motorola для промо Moto Z і оновлених Moto Mods. У відео можна розглянути сім відомих місць столиці, одна з яких – станція метро “Житомирська”.
https://www.youtube.com/watch?v=kS-Ay3Vg0nk
Ельдорадо
Мережа магазинів Ельдорадо продовжує дивно, але забавно креативити. В цей раз компанія спільно з агентством PROVID випустила відео, в якому кіт купує ноутбук. Фінальне “Костя!”, яке звучить з досадою, цілком заслуговує на створення нового інтернет-мема.
КЮЗ
Київський Ювелірний Завод вважає, що життя складається з моментів. Щоб зміцнити цю заяву, компанія представила ролик про історію жінки через призму коштовностей. Відео розроблялася спільно з агентством MediaXpress і продакшн-студією MOON Production.
Епіцентр К
Епіцентр продовжує штампувати короткі ролики, що беруть свій ідейний початок десь в глибокі 90-і. Суть відео полягає в тому, щоб за десять секунд двома-трьома безідейними фразами заявити, куди треба йти за покупками. У мережі будівельних гіпермаркетів такі ролики виходять із завидною регулярністю, іноді по кілька на тиждень, але менше 80 переглядів на Youtube говорять про те, що матеріал орієнтований максимум стати малоприємною докучливою рекламою на ТБ або на тому ж Youtube, а не чимось більш цікавим.
Nissan
Японський автовиробник зробив першим обличчям рекламної кампанії нової Nissan Skyline свиню. Пігкассо – відомий кнур-художник з Південної Африки. Намальована ним розмітка нової траси допомагає продемонструвати можливості нового авто. За кермом – німецький автогонщик, чемпіон світу в класі GT1 Міхаель Крумм.
Дивіться також наш попередній огляд –
Кращі ролики тижня: Ельдорадо, Comfy, Gucci, Miu Miu и Converse