Конкурент АТБ: Як Fozzy розвиває мережу Thrash!

Конкурент АТБ: Як Fozzy розвиває мережу Thrash!

17.02.2017 08:00
  1647
Ukrainian Retail Association

Керівник проекту Thrash! Михайло Притула про перші результати роботи нової торгової мережі Fozzy Group, а також подальші плани розвитку рітейлера.

В інтерв’ю порталу delo.ua Михайло також розповів про те, на яких площах Fozzy розвивала нову мережу, про інвестиції у відкриття торгових точок і відвідуваність магазинів Thrash!

Про вибір назви та розвиток мережі в 2016 році

Thrash! — це магазини формату «жорсткий дискаунтер». Назва Thrash! означає «молотити, бити». Тим самим ми хотіли підкреслити безпрецедентно низькі ціни в магазинах. Ми впевнені, що гості правильно зрозуміють наш посил.

У 2016 році всього було відкрито 30 дискаунтерів Thrash! – 10 в серпні і 20 у жовтні-листопаді. Крім міст Харків, Запоріжжя, Київ, Львів, Черкаси, Кременчук, відкрили магазини в Одесі, Миколаєві, Дніпрі, Олександрії, Рівному, Хмельницькому. Пріоритетом поки є великі міста, в основному обласні чи районні центри з населенням понад 100 тис.

29 з 30 відкритих магазинів — це переформатування поточних магазинів Сільпо. Один магазин у місті Харків був відкритий з нуля.

Основні зміни відповідають формату «жорсткий дискаунтер» — це скорочення торгової площі, кількості обладнання та відділів для економії часу гостей та оптимізації товарних запасів.

Також ми суттєво переглядаємо асортимент продукції — скорочуємо його до 1 600 позицій, які максимально задовольняють купівельні потреби при мінімальних роздрібних цінах.

Про інвестиції в переобладнання магазинів

Фінансові витрати на переобладнання — це лише оплата праці для колективу, ніяких додаткових вливань в обладнання не здійснюється. Це один із факторів, завдяки якому ми можемо запропонувати нашим гостям дійсно низькі ціни на весь спектр товарів.

Ми витрачаємо значно менше часу, ніж для відкриття або переобладнання, наприклад, Сільпо.

На сьогоднішній день нам необхідний максимум один тиждень для переформатування магазинів.

При цьому всі запаси продукції повністю оновлюються. Тобто продукцію, яка залишалася на складі Сільпо, ми вивозимо і під відкриття магазинів завозимо новий товар зі свіжими термінами, який відповідає стандартам і проходить службу контролю якості.

Про відвідуваність торгових закладів

Кількість гостей варіюється в залежності від дня тижня і розташування конкретно взятого магазину. Є магазини, які відвідують більше 3 тис. чоловік в день, а загальний потік гостей (візитів) в місяць перевищує 1 млн. Найвідвідуваніші магазини мережі знаходяться у Львові, Черкасах, Одесі та Харкові.

У перші півроку роботи мережі ми вивчали аудиторію за допомогою програми лояльності «Власний рахунок» і прийшли до висновку, що в магазин приходить все більше людей, які чутливі до підвищення цін, чого ми очікували.

Про перші результати і найближчі плани розвитку

Якщо взяти конкретні показники, яких ми планували домогтися за цей період, ми їх виконали в повному обсязі.

По кожному відкритому магазину ми спостерігаємо зростання відвідуваності більш ніж на 30% протягом перших місяців.

Даний формат магазину перспективний для України і має величезний потенціал. Більше 50-60% населення України здійснюють покупки продукції на відкритих ринках і в невеликих магазинах, так як це в більшості випадків допомагає економити кошти. Тобто, формат жорсткого дискаунтера.

У лютому мережа Thrash! поповниться ще 10 новими магазинами в Харкові, Запоріжжі, Дніпрі, Черкасах, а також у двох нових містах: Бердянську та Херсоні.

Джерело: delo.ua

Читайте також –

Топ-10 продуктових мереж України за кількістю магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку