Власники Good Wine відкрили склад-магазин Bad Boy на Лівому березі (фоторепортаж)

Власники Good Wine відкрили склад-магазин Bad Boy на Лівому березі (фоторепортаж)

23.11.2017 08:30
  9627
Дарья Златьева

Магазин-склад площею 1200 кв. м – це новий роздрібний проект власників Good Wine і компанії Бюро Вин.

Читать на русском

Bad Boy почав роботу 17 листопада в окремій будівлі на території житлового комплексу River Stone, на Дніпровській набережній, 14К.

Проектом займається Ігор П’єх, керівник відділу оптових продажів Бюро Вин. Ідея Bad Boy виникла 1,5 роки тому всередині компанії. Концепція і дизайн були розроблені внутрішньої командою. У компанії говорять, що було досить складно знайти локацію через жорсткі вимоги до приміщення: площа понад 1000 кв. м в окремому приміщенні, з висотою стелі до 6 м, паркуванням мінімум на 30-40 автомобілів і гарною транспортною розв’язкою.

Компанія Бюро Вин, яка є одним з великих імпортерів алкогольних напоїв, реалізує продукцію через сім каналів: рітейловий проект – Good Wine, інтернет-магазин, Vip-канал продажів, корпоративний канал продажів, що працює з корпораціями, реалізацію клієнтам HoReCa, роздрібні мережі – локальні та міжнародні, канал Liquor stores ( співпраця по партнерській схемі з спеціалізованими магазинами) і дистриб’ютори компанії в регіонах.

Оборот Бюро Вин за 10 місяців 2017 року в порівнянні з аналогічним періодом в 2016 збільшився на 33% в натуральних показниках, тому компанія готова експериментувати з новими форматами.

Зовсім недавно стало відомо про придбання Бюро Вин землі під новий проект компанії. Як повідомив співвласник Бюро Вин Дмитро Кримський в інтерв’ю “НВ Style”, це буде “хаб з правильною, здоровою їжею, вином і виробництвом”.

Новий роздрібний формат Bad Boy з’явився завдяки тому, що Good Wine у ​​покупців чітко асоціюється з локацією (Правий берег) і певним іміджем (преміум формат). Тому власники домовилися з усіма українськими імпортерами алкогольних напоїв і відкрили майданчик, де будуть продаватися напої за доступними цінами.

У компанії визначили Bad Boy як демократичний формат. “У магазині ціни іноді нижче, ніж у країни виробника. А у інших імпортерів ми беремо товар на ексклюзивних умовах кращих цін в Україні. Ми це системно будемо перевіряти “, – коментує Ігор П’єх.

Наприклад, Ruffino Chianti в Італії в Duty Free варто 10,5 євро (понад 300 грн за нинішнім курсом), а в Bad Boy напій коштує трохи більше 200 грн.

Тільки на капітальні витрати (ремонт, обладнання та інше) було витрачено понад 20 млн грн. У компанії розраховують на повернення інвестицій протягом 5 років.

Однією з фішок магазину є наявність пляшок-тестерів – покупці зможуть спробувати той напій, який вони купують. Компанія стимулює покупку за рахунок зниження ціни в разі придбання 4, 8 пляшок. В Good Wine покупцеві надається знижка при покупці від 6 пляшок, а в Bad Boy від чотирьох – для того, щоб зробити більш легким поріг входу в оптову ціну.

Однак при цьому, власники не розраховують на те, що магазин стане місцем оптових закупівель – ця програма розрахована на кінцевого споживача.

Культуру вина в Bad Boy збираються просувати як і в Good Wine, за рахунок заходів, проте вони будуть трохи іншого формату, менш “камерними”. Зона дегустацій буде інтегрована в торговий зал, локація для дегустацій являє собою невеликою барну стійку і стіл для дегустацій.

Склад-магазин знаходиться в 100 м від Дніпровської набережної, в ЖК River Stone. Дизайн магазину виконаний в стилі лофт – цегляна кладка, сірі стіни, скло, трохи натуральних матеріалів в оформленні дегустаційної зони, за склом знаходиться і зона складу – місця приймання товару.

Як розповіли в компанії, для реалізації проекту залучалися вітчизняні постачальники та підрядники, тому практично все, що покупець бачить в торговому залі, включаючи матеріали, обладнання, світло – українського виробництва. Для порівняння – над проектом Good Wine працювали міжнародні фахівці – італійці і швейцарці.

На вході відвідувачі потрапляють в “горілчаний рай”. У цьому відділі зібрані кращі зразки українських напоїв, імпортні напої знаходяться в самому кінці стенда.

Напис на стіні говорить: “У нас немає проблем з акоголем”.

Праворуч від входу розташовані стелажі з групою міцних напоїв: бренді, джин, текіла, ром, віскі та інші.

Надалі на підлогу будуть нанесені спеціальні знаки, подібні до тих, які використовуються на складах, де їздять транспортувальні машини, але з підказками для покупця, де знаходиться потрібний відділ.

У центрі залу стоїть транспортувальник, нагадуючи відвідувачеві, що він знаходиться не в звичайному магазині, а в магазині-складі.

Справа, в глибині залу, огороджений вітринами, розташований своєрідний скляний “магазин в магазині” – в ньому представлені вина преміум класу, схожого з асортиментом Good Wine. Цю зону не видно зі входу, всередині неї підтримується особливий мікроклімат.

Поруч знаходиться дегустаційна зона – барна стійка і стіл для дегустацій. Її установка поки в процесі – 17 листопада відбулося технічне відкриття магазину.


В глибині залу знаходиться великий відділ ігристих вин – компанія готується до свят.

Тут можна знайти як Lambrusco за 79 грн, так і дуже дорогі ігристі вина. Компанія запустила окремий канал імпорту під проект Bad Boy – ці товари будуть продаватися тільки в цьому магазині.

Доля акційних товарів складає не більше 3% в загальному асортименті.


Кількість позицій товару в Bad Boy можна порівняти з магазинами Good Wine – це близько 4000 позицій, але тут значно більшу частку займають недорогі напої. Вина розділені по країнах і регіонах.

Покупці можуть пробувати напій – у багатьох позиції є свій “тестер”. Він розташований поряд, на стелажі.

За словами Ігоря П’єха, під дахом Bad Boy вже знаходиться близько 10 фур товару і це не межа.

Формат проекту передбачає мінімум персоналу, але тут кожен співробітник є свого роду “універсальним солдатом” – може проконсультувати, відпустити і прийняти товар, або допомогти з паркуванням.

У найдальшому кінці торгового залу знаходиться зона приймання товару. Її особливість у тому, що за рахунок входу з скляними дверима, відвідувачі можуть бачити, як відбувається вивантаження і приймання товару, сортування сміття за типом матеріалу – скло, картон, дерево і т. п.

У Bad Boy немає традиційного складу, всі товарні запаси зберігаються в торговому залі.

 

Акційні позиції зустрічаються по всьому залу – вони виділені синіми цінниками і позначкою Black Sheep Price. Судячи з інформації на них, ціна на французьке вино стартує від 59 грн.

Для покупців, які хочуть купити охолоджений напій до вечері, є ряд холодильників, в яких зберігається частина товару. Там же можна придбати напої на подарунок в спеціальній упаковці.

Охолоджені ігристі вина

Процес вибору товару…

… і його покупки – три каси розташовуються на виході з торгового залу.

У компанії не виключають можливості масштабування проекту і розвитку мережі Bad Boy в містах мільйонниках, однак уточнюють, що остаточне рішення про відкриття магазинів-складів в регіонах України буде прийматися виходячи з результатів роботи торгового об’єкта в ЖК River Stone.

Читайте також – 

Як Good Wine оптимізує оффлайн-торгівлю за рахунок інновацій


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку