Фора освоює нову торгову концепцію
На початку березня Фора відкрила найбільший у Київській області магазин мережі з площею торгового залу 687 кв. м.
Як пише allretail.ua, завдяки такому розміру об’єкта рітейлеру вдалося істотно розширити асортимент товарів в магазині. Зокрема, тут можна знайти великий вибір свіжої випічки власного виробництва (функціонує пекарня повного циклу). Також є широкий асортимент м’яса, збільшено вибір сирів, ковбас, рибної продукції та інших категорій товарів. Крім того, в магазині в наявності вже звичні для Фори піца на замовлення і свіжа кава.
Торгова точка розташувалася на Бориспільській трасі в межах села Щасливе і відкрилася в новому для мережі стилі. У той же час, в компанії уточнили, що не мають наміру припиняти відкривати магазини в своєму звичному форматі – біля дому.
Довідка. Мережу супермаркетів Фора розвиває компанія Fozzy Group, вона працює у форматі «магазин біля дому» з асортиментом 3-5 тис. найменувань товарів.
Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України, працює на українському ринку з 1997 року. Компанія розвиває торговельні мережі різних форматів: крім Фори, це супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, фармацевтичні супермаркети Біла ромашка, магазини персональної електроніки Ringoo.
За матеріалами: allretail.ua
Читайте також –