
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Компанія Делівері оприлюднила результати роботи в 2016 році і поділилася планами на 2017-й.
Як повідомила rau.ua прес-служба компанії, за підсумками роботи в 2016 році Делівері домоглася зростання основних показників діяльності. Так, за минулий рік обсяг вантажоперевезень компанії виріс на 13,5% в порівнянні з 2015 роком. Частка адресного обслуговування склала 25%. Також значно збільшилися і самі відправки: середня розрахункова вага вантажу по першій квитанції збільшилася на 13%.
Крім того, за підсумками 2016 року компанія розширила представницьку мережу на 50 вантажних відділень. Частина з них була відкрита власними силами, частина – за партнерською програмою франчайзингу, поблизу об’єктів виробничих підприємств, дистриб’юторів і рітейлу. У грудні 2016 року Делівері запустила локальний проект по франчайзингу, запросивши до співпраці по Києву.
У планах на 2017 рік – розширення представницької мережі на 25%. Таким чином, кількість вантажних відділень досягне 340.
Ще одним головним запуском минулого року став запуск послуги доставки товарів з інтернет-магазинів США та Європи. Сьогодні через сервіс Delivery Shop можна замовити товар з Amazon, Zappos, Sephora, 6pm, Walmart з подальшою доставкою в більш ніж 1760 точках видачі в Україні. Найближчим часом каталог Delivery Shop поповниться 150 новими інтернет-магазинами з США. Також в 2017 році українським покупцям стане доступна доставка товарів з найбільших китайських онлайн-магазинів.
Читайте також –
Нова пошта у 2016 році подвоїла обсяг доставок для e-commerce