Орендарі ЦУМ просять менеджмент універмагу знизити ставки

Орендарі ЦУМ просять менеджмент універмагу знизити ставки

10.03.2017 11:55
  1053
Ukrainian Retail Association

Компанії, які орендували приміщення в Центральному універмазі, не задоволені показниками відвідуваності оновленого ЦУМ.

Як пише Олександра Некращук в матеріалі для LIGA.net, універмаг працює більше трьох місяців, але його відвідуваність не вийшла на запланований рівень. Покупців на 50% менше, ніж очікувалося, повідомили керівники трьох магазинів, розташованих в універмазі.

Дорого и сердито

Оновлений київський ЦУМ компанія Еста Холдинг бізнесмена Ріната Ахметова відкрила в кінці листопада минулого року. Процес реконструкції зайняв чотири роки, а після завершення робіт загальна і торгова площі восьмиповерхової будівлі зросли вдвічі – до 45 000 і 23 500 кв. м відповідно. Сума інвестицій в запуск ЦУМ перевищила $100 млн.

«Старт роботи нашого магазину виявився не дуже вдалим, – розповідає директор одного з магазинів, який попросив не називати його імені. – Ми несемо збитки». Директор іншого магазину каже, що відвідувачі ходять по поверхах, розглядають колекції товарів в ЦУМ, але більше не повертаються.

Зараз вартість місячної оренди в Цумі досягає $50 за квадратний метр без урахування комунальних послуг, повідомив LIGA.net консультант з комерційної нерухомості. Нинішні орендарі вважають її завищеною і просять керівництво ЦУМ про знижки. Переговори між ними тривають, про масовий відхід клієнтів мови немає, кажуть співрозмовники видання.

Чому універмагу не вдається залучити покупців? Одна з причин – магазини, як правило, продають дорогі товари, попит на які впав з початком кризи. Будь у Києві досить платоспроможних покупців, ЦУМ міг би повторити успіх московського торгового центру Європейський, каже співвласник консалтингової компанії RetaiNet Олександр Ланецький. «Це універмаг вище середнього рівня, в якому завжди багато покупців, – зазначає він. Але в Києві для ЦУМу просто немає великої аудиторії, готової заплатити за сумку близько 10 000 грн, а за пару взуття – 8 000 грн, вважає Ланецький.

ЦУМу варто попрацювати над концепцією і розширити список орендарів, додає співвласник компанії Zeebra (мережа товарів для дому Butlers, косметики Glossip) Дмитро Єрмоленко. За його словами, зараз практично немає магазинів, заради яких пересічний споживач готовий був спеціально приїхати в головний універмаг столиці.

Ближче до людей

В ЦУМ пропонують потерпіти. «В даний момент ми працюємо на 70%, тому в найближчі кілька місяців в універмазі відкриється досить багато нових орендарів, – розповів LIGA.net генеральний директор ЦУМ Брайан Хендлі. – Але ми не говоримо про зміну формату або позиціонування».

З кожним місяцем відвідуваність зростає, стверджує топ-менеджер. «Ми продовжимо додавати в наш бренд-мікс більш доступні марки і дизайнерські бренди, водночас посилюючи наші зони українських брендів», – зазначає він.

Для залучення відвідувачів менеджмент планує провести маркетингову кампанію і відкрити сьомий поверх з ресторанами і терасами.

Джерело: LIGA.net

Читайте також –

Галерея Лафайєт по-київськи: фоторепортаж з урочистого відкриття ЦУМ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку