АГРОМАТ починає ребрендинг. Слоган: «Плитка та сантехніка тут i зараз»

АГРОМАТ починає ребрендинг. Слоган: «Плитка та сантехніка тут i зараз»

16.03.2017 09:00
  1173
rau

Новий концепт бренду АГРОМАТ акцентує увагу на простоті і доступності сервісу компанії та підкреслює технологічність та якість продукції.

Про початок ребрендингу rau.ua повідомила прес-служба компанії. Як зазначається у повідомленні, «настала черга АГРОМАТУ оновитися i зробити ремонт власного сервісу, внутрiшнiх та зовнiшнiх комунікацій». Ребрендинг стартував 15 березня 2017 року. Креативним партнером виступила компанія FEDORIV.

Найбільший в Україні вибір плитки та сантехніки, запропонований компанією АГРОМАТ, закладений в новому слогані бренду: «Плитка та сантехніка тут і зараз». Комунікація бренду будується навколо конкурентних переваг компанії: великий вибір, проста логістика й досконалість асортименту. АГРОМАТ – це та мережа, де можна обрати і придбати плитку або сантехніку без зайвих складнощів та необхідності очікування наявності товару на складі.

 

Нова візуальна ідентичність бренду базується на мінімалістичному підході, який акцентує увагу на простоті та доступності сервісу рітейлера. В той же час, мінімалізм у дизайні поєднується з емоційними символами й повідомленнями бренд-комунікації. «По суті АГРОМАТ стає «однією кнопкою» для споживача, максимально скоротивши шлях від ідеї ремонту до доставки потрібного товару додому. Для цього вже сьогодні відбувається ряд змін у сервісі компанії, – розповідає Ольга Тадай, директор з розвитку АГРОМАТ. – Ми збільшили число консультантів, які завжди готові допомогти і підібрати потрібний варіант. Безпосередньо у магазинах можна буде замовити 3d-візуалізацію, вибрати супутні товари і оформити швидку доставку. Для найбільш вибагливих та творчих покупців існує можливість індивідуального замовлення. І це тiльки початок. Впродовж року ми плануємо запуск інтернет-магазину з додатковими фільтрами для ідеального підбору товару».

агромат

Більше про причини та хід ребрендингу, а також про пов’язані з цим зміни у роботі компанії розповість Ольга Тадай, директор з розвитку АГРОМАТ, на Retail & Development Business Expo-2017 на сесії Інновації та рішення для рітейлу.

Довідка. АГРОМАТ – це найбільший спеціалізований комплекс з продажу плитки та сантехніки в Європі площею 14 000 кв. м.

Ребрендинг у рожевих тонах: як Будинок іграшок перетворився на БІ

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку