Як чат-боти змінюють умови програми лояльності та комунікацію з клієнтом: про що говоритимуть на RDBS
Однією з тем у сесії «технології в рітейлі. Як продавати швидко і ефективно» Retail&Development Business Summit–2019 буде «Як чат-боти змінюють умови програми лояльності і комунікацію з клієнтом».
Про це буде говорити Станіслав Григоренко — співвласник, SmartBot.studio.
Тези виступу:
• Є одна загальна умова у всіх програмах лояльності, яку пора змінити
• Навіщо щось змінювати? І як впровадити зміни за допомогою чат-бота?
• Які нові можливості для програми лояльності і компанії відкриває чат-бот?
• Мобільний додаток або чат-бот?
• Майбутнє чат-ботів в рітейлі
RDBSummit – найбільша підсумкова подія року ринку роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості. Ключовий продукт саміту-інформація про світові тенденції і напрямки розвитку в сфері рітейлу і девелопменту, аналітика ринку і прогнози на найближчі роки.
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / Client manager (+38 050 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)
Контактна особа з питань партнерства:
Юлія Кушка / Head of Business Development Department (+38 067 223 07 30 / j.kushka@rau.ua