Спільна ініціатива Аврора та Абанк: кешбек 5% від вартості виробів
Оголошена 26 лютого ініціатива «Зроблено в Україні» стимулювала виробників і ритейлерів до розробки власних стратегій та пропозицій. Та поки хтось починає з маркування українських товарів на полицях, в мережі мультимаркетів Аврора вже з 2 квітня діє партнерський проєкт, корисний і виробникам, і споживачам.
У рамках спільної ініціативи компаній Аврора та Абанк покупцям надана можливість отримувати 5% кешбек від вартості виробів, позначених в мережі дискаунтера спеціальним логотипом на ціннику (за умови оплати карткою Visa від Абанку).
В мережі Аврора мультимаркет особливу увагу приділяють українській продукції та підтримці вітчизняних підприємців вже давно: їхні товари позначаються у магазинах цінниками та шелфтокерами ще з 2022 року.
Зараз на полицях мережі понад 50% товарів є продукцією від українських виробників і постачальників. А у контексті участі в ініціативі «Зроблено в Україні» компанія робить акцент на цих товарах у своїх соцмережах, інформацію про походження виробів надають цінники, POS-реклама у торгових залах, сканери-аврорчики. Таких пристроїв у мультимаркетах працює 23 000, й щодня вони на запит покупців здійснюють 20 млн сканувань.
Отже, спільний проєкт Аврора, Абанк та Visa вже реалізується повною мірою й може звітувати про результати першого місяця роботи. За квітень 2024 року:
- Кількість чеків з кешбеком за українські товари у мережі Аврора з карткою Visa від Абанку – 107 251 шт.
- Загальна сума кешбеку, нарахована покупцям, склала — 549 932.42
Промоакція триває до 31.05.2024. Детальні умови можна переглянути на сайті банку a-bank.com.ua/avrorapromo та на сайті avrora.ua
«Аврора завжди активно взаємодіяла з українськими виробниками — від великих підприємств до місцевих виробників. Наразі наша співпраця та підтримка українського бізнесу має ще більше значення. Тому ініціатива з кешбеком — це ще один спосіб взаємопідтримки українців. Пишаємося результатами та продовжуємо працювати у цьому напрямку», — прокоментував результати першого місяця реалізації проєкту генеральний директор мережі мультимаркетів Тарас Панасенко.
«Абанк одразу помітив перспективу ініціативи «Зроблено в Україні», оскільки це можливість розвивати та просувати українське. Саме тому ми перші запустили подібну ініціативу з Аврора. Промоакція з кешбеком відкрила можливість для українців активніше знайомитись з українським виробником, обирати українське, і повертати за це гроші», – поділився враженням про результати співпраці заступник голови правління Абанк Євген Зайченко.