Со-засновниця магазину Квартира 31: Як за два роки залучити 85 000 шанувальників в Instargram

Со-засновниця магазину Квартира 31: Як за два роки залучити 85 000 шанувальників в Instargram

09.08.2017 09:00
  1102
Микола Маранчак

Що з себе представляє проект шоу-руму Квартира 31, що зібрав разом продукцію понад 100 дизайнерів, і що чекає ринок одягу “Made in Ukraine” в найближчі кілька років.

Квартира 31 – концептуальне простір в центрі Києва, де представлені жіночий одяг, взуття, аксесуари, білизну і прикраси від молодих українських дизайнерів. За два роки існування кількість пшанувальників бренду в Instagram досягла 85 000. Як вдалося досягти таких результатів і що буде з ринком шоу-румів через кілька років, RAU розповіла со-засновниця Квартира 31 Юлія Біла.

– Що це за місце таке – Квартира 31?

– Шоу-рум з’явився трохи більше двох років тому. Спочатку ми перебували на Льва Толстого, 16. Квартира 31 – була наша фактична адреса, так ми і продовжили називатися. Незабаром нам потрібно розширювати площу, і ми переїхали на Костьольну, 9.

– Як з’явилася ідея створити шоу-рум?

– В 2015 році в Instagram було вже досить багато молодих українських дизайнерів, однак вони працювали самі по собі. Ми вирішили створити місце, де можна їх зібрати разом, запропонувати кращий асортимент.

– Довго доводилося захоплювати нішу?

– Нічого було захоплювати, ринок шоу-румів з українськими брендами був порожній.

– Що вас сьогодні відрізняє від інших київських шоу-румів?

– Ми не ганяємося за зірками. Нам цікаві дизайнери, які ще не заробили імені, але вже створюють цікаві речі. Відбираємо асортимент, спираючись на власний смак, вже знаючи, що якщо річ ми готові купити, то вона зацікавить й інших. Сьогодні у нас представлено понад 100 дизайнерів. Чим ще від багатьох відрізняємося – у нас великий асортимент взуття і, наприклад, багато в’язаних виробів.

квартира 31

– Бренди з Всі.Свої не перетинаються?

– Багато з тих, хто представлений у нас, представлений і там, і навпаки. У нас можна знайти як відомі українські бренди на кшталт Podolyan, Burba, Who is it?, N&M, так і молоді марки, які тільки починають розвиватися і поки не представлені взагалі ніде в Києві.

– Де частіше купують – онлайн чи приходять в шоу-рум?

– Ми не інтернет-магазин. І ми не продаємо через Facebook або Instagram, продаємо одяг лише наживо. Просто завдяки соцмережам Квартира 31 стала відома.

– А якщо замовляють з інших міст?

– Відправляємо посилки, причому не тільки по Україні, але і в Росію, Казахстан, США, Канаду. Але основні продажі у нас заточені на офлайн. Кнопки «купити» у нас ніде немає, як і не пишемо в Instagram «хочете придбати, пишіть в дірект». Завжди запрошуємо в наш шоу-рум.

– Як вам вдалося розвинути Instagram до 85 000 підписників? У вас велика команда SMM?

– Їм займаюся особисто я і мій партнер Олена. Ніколи і нікого не залучали. У нас є менеджери, баєри та адміністратори – це наймані працівники, але з усім, що пов’язано з соцмережами – займаємося самі. Самі фотографуємо, самі пишемо.

– Так у чому секрет?

– Робіть гарні фотографії і пишіть цікаві тексти.

– Зараз справжній бум на виставки-продажі та фестивалі молодих українських дизайнерів. Берете участь у них?

-Тільки як відвідувачі, іноді ходимо, щоб познайомитися з новими дизайнерами, знайти нові імена. А так ні.

– Чи плануєте розширюватися?

– Минулого літа ще одна Квартира 31 відкрилася в Одесі. Сьогодні нам цього достатньо.

– Можна чекати ще одну Квартиру 31 у Києві?

– Думаю, що ні. Хіба що ми ще раз переїдемо і «квартира» стане більша.

– У вас готовий, впізнаваний концепт. Про запуск франшизи не думали?

– Практично з усіх великих міст України до нас надходили пропозиції запустити франшизу – починаючи від Львова і закінчуючи Дніпром. Було кілька пропозицій також з Росії та Білорусі. Але на даному етапі розвитку в цьому напрямку ми не рухаємося. Можливо надалі нам стане цікаво.

– Як залучаєте нових клієнтів?

– Використовуємо тільки Facebook і Instagram. Більше нічого.

Вплинула хвиля популярності made in Ukraine на ваш успіх в 2015 році?

– Не думаю. Дівчаткам важливі гарні, цікаві сукні, а зроблені вона у нас або деінде, не так важливо. Ми продаємо повсякденний одяг, а не національні костюми. Якби ми продавали вишиванки, тоді б швидше бум патріотизму вплинув.

– Що сьогодні відбувається з ринком шоу-румів?

– Все розвивається дуже динамічно. Йде підйом і дуже великий, відповідно зростає конкуренція. Це всіх підстьобує змінюватися. Але через пару років буде набагато цікавіше.

– Буде більше шоу-румів?

– Ні, вони просто будуть якісніші. Зараз відкривається багато, але ще більше закривається. Шоу-руми просто незатребувані. Тим, хто залишаються на ринку, доводиться бути цікавими і це основна тенденція для розвитку напрямку на майбутнє.

Читайте також

Катерина Бякова, бренд FINCH: Пора перестати дивитися на інших і бути обережними


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку