Giuliа поглинає торговельну мережу Gatta і планує розширитися до 250 магазинів

Giuliа поглинає торговельну мережу Gatta і планує розширитися до 250 магазинів

26.09.2018 08:15
  866
Виктор Нагорский

Власник українського бренду Giuliа Михайло Ющенко про плани розвитку компанії, проблеми активного росту і поглинання торгових точок мережі Gatta.

Історія бренду колготок, безшовної білизни та панчішно-шкарпеткових виробів Giuliа розпочалася з Новомосковської трикотажної фабрики, заснованої в 1998 році в Дніпропетровській області. Довгий час український виробник орієнтувався переважно на експорт, відшиваючи private label для багатьох світових брендів, проте в 2013 році запустив власну роздрібну мережу. З тих пір рітейл-бізнес Giulia виріс до 60 торгових точок, а тепер компанія планує новий виток розвитку. Про те, чому бренд робить ставку на власний роздріб, які формати магазинів розвиває та з якими проблемами стикається в процесі активного зростання, в бліц-інтерв’ю RAU розповів власник компанії Михайло Ющенко.

– Чому компанія, яка довго орієнтувалася на зарубіжні ринки та займалася виключно оптовою торгівлею, прийняла рішення розвивати власний роздріб?

– Як великий український виробник колготок і панчішно-шкарпеткової продукції, який активно працює на експорт, а також виробляє privat label для багатьох міжнародних роздрібних мереж, ми не маємо права втрачати внутрішній ринок і українського споживача. Тому в 2013 році було прийнято рішення про побудову роздрібної мережі під назвою Giulia.

– Скільки торгових точок об’єднує компанія зараз і які плани щодо масштабування мережі?

– Зараз мережа нараховує 60 магазинів по Україні. У перспективі роздріб повинен покрити всі регіони країни і зрости до 250 торгових точок. Завдання з одного боку досить амбітне, але з іншого боку – абсолютно реальне.

– Які формати магазинів розвиває Giulia? Де торгові об’єкти більш успішні – в ТРЦ чи стріт-рітейлі?

– Поки працюємо в малих форматах, середня площа одного магазина – 46 кв. м. Найбільший магазин мережі – 120 кв. м, є магазини і по 24 кв. м. Успішні як в торгових центрах класу А, так і в ТЦ категорій В та С. Працюємо як в основних торгових галереях, наприклад, в ТРЦ Dream Town, так і в прикасових зонах. В стріт-рітейлі відкриваємося в основному в невеликих містах України, де немає системних ТЦ.

Ми дуже мобільні: при вході в нове місто можемо переміщати торгові об’єкти з мінімальними втратами, якщо магазин не досягає точки беззбитковості в запланований період.

Зараз працюємо над новим концептом, так як при активному зростанні був допущений ряд помилок в обладнанні, зонуванні. Ці помилки складно виправити в нинішньому концепті, але ми їх бачимо, розуміємо і готові виправити в торговій точці нового формату, яку плануємо запустити в одному з кращих ТРЦ Києва на площі в 100 кв. м.

– Як розвивається компанія в 2018 році? Скільки торгових точок відкрили і скільки ще плануєте?

– Цей рік для нас є ключовим. Ми активно відкривалися останні півтора роки, але, як і інші компанії при активному розвитку, зіткнулися з низкою проблем стрімкого зростання. Запуск і налагодження бізнес-процесів не встигали за відкриттями, кількість бізнес-процесів збільшувалася, якість цих процесів падала, критично не вистачало професійних кадрів.

У зв’язку з цим прийняли рішення про тимчасове заморожування активного розвитку на 2018 рік. У той же час, не відмовляємося відкриватися в хороших локаціях, в нових і перспективних ТЦ. У цьому році були відкриті нові торгові точки в столичних ТРЦ Rive Gauche і Smart Plaza Polytech, а також в регіональних ТРЦ з високим трафіком – ТЦ Глобал UA в Житомирі, ТЦ Аполло і ТЦ Дафі в Дніпрі, ТЦ Аврора в Запоріжжі. Зараз ще п’ять магазинів готуються до запуску, проте в порівнянні з 2017 роком це невелика кількість відкриттів.

– Ви згадували про брак професійних кадрів в умовах швидкого зростання. Вдалося якось вирішити цю проблему?

– Щоб допомогти компанії справитися з запуском низки бізнес-процесів запросили в компанію ряд співробітників з системного роздробу, в тому числі з міжнародної роздрібної мережі.

Якісно посилили HR-відділ і систему навчання персоналу. Адже продавець – ключова ланка в нашому бізнесі.

Тим більше з урахуванням формату магазинів Giulia. У нас невелика площа, багато позицій, тому продаж залежить від якісної та швидкої роботи продавця.

– Розвиватися плануєте тільки органічним шляхом, чи розглядаєте можливості для M&A?

– Уже зараз знаходимося в процесі приєднання до своєї торгової мережі десяти магазинів бренду Gatta в Західній Україні та Вінниці. Для нашої компанії це хороша угода. Придбані торгові точки знаходяться в хороших локаціях, у них є напрацьовані клієнти. До того ж, для нас це прорив в регіон Західної України, де ми були представлені тільки двома магазинами в стріт-рітейлі. З іншого боку, це дозволить нам вивчити нові міста і відкривати в них магазини в нових цікавих локаціях. Так що тепер ми відкриті до пропозицій локацій в Західній Україні. Що стосується можливості нових угод M&A за нашої участі в майбутньому, то я їх не виключаю. А яка мережа буде наступною до поглинання – час покаже.

Читайте також –

Вікторія Баштова, МАХА: 70% наших продажів – це зарубіжні ринки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  37
Усі новини ринку