Українці в Каннах: що українська делегація представить на MAPIC – 2018
Уже через два тижні, 14-16 листопада, у французькому місті Канни пройде головна європейська виставка індустрії рітейлу та девелопменту: MAPIC – 2018. Хто з українців планує відвідати її і яких результатів очікує.
MAPIC – головна подія для презентації та пошуку кращих рішень на міжнародному ринку нерухомості. На виставці можна встановити зв’язки або укласти угоди з більш ніж 8600 учасниками з 80 країн, більш ніж 2100 представниками роздрібної торгівлі, 2500+ девелоперами, 1000 інвестиційних компаній та іншими великими представниками галузі. У програмі заходу: обмін досвідом на workshop, понад 100 конференцій за участю 200 світових експертів для створення і зміцнення ділових зв’язків.
ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC
На MAPIC-2018 рітейлерів і девелоперів чекають три дні надихаючих дебатів і обговорень на конференціях і спеціалізованих мережевих заходах про останні тенденції в сфері роздрібної нерухомості. Особливо активно обговорюватиметься: як нові моделі споживання та мінливі споживчі уподобання змінюють роздрібну торгівлю.
Українські компанії почали брати участь на MAPIC з 2004 року. За цей час на виставці були представлені багато знакових для українського ринку проектів: Ocean Plaza, SkyMall, Respublika, Blockbuster Mall, Lavina Mall, Prospekt і багато інших.
Не стане винятком і цей рік. На Лазурне узбережжя Франції відправляться представники провідних консалтингових компаній України, профільної асоціації, рітейлери та девелопери. Серед них: NAI Ukraine, Ceetrus Ukraine, Асоціація рітейлерів України, UTG, DCH, Comfy, Novus, Senator, Імперія води Україна тощо. Ми запитали топ-менеджерів, які планують відвідати виставку: що вони очікують від участі в MAPIC-2018.
Ганна Корягіна, комерційний директор Ceetrus Ukraine (ex-Imochan Ukraine):
У цьому році компанія Ceetrus Україна презентуватиме на MAPIC проекти Rive Gauche і Retail Park Petrivka в повному складі, адже перші черги проектів вже відкриті, відповідно ми можемо поділитися з потенційними орендарями першими результатами діяльності, показати фото. Що, безумовно, позитивно впливає на комунікацію щодо другої черги проектів. Також буде показаний ще один проект, над яким ми зараз працюємо, для розуміння зворотного зв’язку міжнародних орендарів і можливого коректування концепції.
Всі країни компанії Ceetrus, в тому числі й Україна, вже багато років присутні в рамках спільного стенду на цій виставці. Для нашої компанії ми ставимо кілька завдань: інформування орендарів про ситуацію в Україні в цілому, про нові відкриття і брендах, які вийшли на ринок, оскільки наявність позитивних трендів є каталізатором для виходу ще не представлених в Україні брендів; інформування та досягнення домовленостей з центральними офісами потенційних орендарів; ознайомлення з найсвіжішими тенденціями ринку. За всіма трьома критеріями зазвичай ми маємо позитивні результати.
З розширенням портфеля проектів ми вважаємо, що відвідування даної виставки – це must have, не тільки для того, щоб інформувати міжнародну спільноту про свої проекти, але й для отримання великої кількості професійної інформації про тренди розвитку комерційної нерухомості.
ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC
Андрій Жук, генеральний директор Асоціації рітейлерів України
Ми вже вшосте будемо відвідувати цю виставку. MAPIC, в першу чергу, – місце зустрічі власників і топ-менеджерів міжнародних компаній. В рамках виставки є прекрасна можливість поспілкуватися з колегами, зустріти старих друзів і завести нові корисні контакти. Також виставка показує тренди, напрямки та технології: куди рухається галузь. У нас є приклади, коли під час виставки проект заручався підтримкою інвесторів. На самій виставці контракти навряд чи підписуються, а ось детально обговорити пропозиції та домовитися з майбутнім партнером, цілком реально.
Виталій Бойко, директор консалтингової компанії NAI Ukraine
Ми вже далеко не перший рік представляємо на MAPIC знакові для українського ринку девелоперські проекти. Цього року NAI Ukraine представляє два проекти, які кардинально змінять київський ринок торговельної нерухомості: Blockbuster Mall і Ocean Mall.
І вже третій рік поспіль ми – єдина компанія з України, яка приїжджає на виставку з власним стендом. У популяризацію нашої країни за цей час ми вклали майже 150 000 євро тільки для участі в профільних виставках, в т.ч. MAPIC, і ці інвестиції виявилися виправдані: наша компанія змогла домовитися з лідерами світового рітейл-ринку і забезпечити їх вихід в Україну, чого нікому не вдавалося більше двох десятків років. Регулярне спілкування й унікальні об’єкти дозволили привернути увагу до ринку таких грандів, як H&M і IKEA.
Для нас MAPIC – майданчик для проведення великої кількості переговорів з першими особами міжнародних рітейлерів, що дозволяє прискорити ухвалення рішення про розміщення в наших об’єктах до максимуму. Що стосується користі від відвідування виставки для інших учасників індустрії, то це перш за все можливість познайомитися з найактуальнішими тенденціями в девелопменті та рітейлі. Дізнатися, куди рухається ринок, окреслити перспективи та ключові тренди, познайомитися і послухати визнаних світових лідерів – топ-менеджерів провідних компаній. З цієї точки зору відвідування MAPIC – прекрасна можливість розширити кругозір, дізнатися багато нового та скорегувати власні плани розвитку.
ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC
Євгенія Локтіонова, директор консалтингової компанії UTG
На MAPIC-2018 ми представимо власний проект, який реалізуємо як девелопери. Тобто на виставці будемо присутні не як брокери, які презентують чужий проект, а як девелопери з власним ТРЦ. Подробиці про цей проект зможу відкрити трохи пізніше.
У Канни, де традиційно проходить виставка, ми їздимо вже сім-вісім років, і, зокрема, представляли ключові ТРЦ, де виступали ексклюзивними брокерами з оренди площ. Перший проект, який ми представили на MAPIC – Ocean Plaza, який вже неодноразово визнавався кращим ТРЦ України.
Участь в подібних заходах підкреслює статусність об’єкта. Його масштаб, серйозність намірів власника і брокера. Це перший важливий нюанс. Другий, не менш значимий, – можливість в ході виставки зустрітися з першими особами компаній сфери рітейла, презентувати їм Україну і досягти якихось попередніх домовленостей. Наприклад, саме після спілкування на одній з виставок вихід в нашу країну стала розглядати така відома мережа, як LC Waikiki, яка зараз налічує вже 30 магазинів по всій Україні.
Читайте також –
Місце зустрічі змінити неможна: що буде представлено на MAPIC-2018