Місце зустрічі змінити неможна: що буде представлено на MAPIC-2018

Місце зустрічі змінити неможна: що буде представлено на MAPIC-2018

06.09.2018 08:15
  697
Іван Зайцев

В середині листопада, 14-16 числа, у французьких Каннах пройде головна європейська виставка рітейлу та девелопменту: MAPIC-2018. Чому вона буде присвячена і чим цікава українцям.

Read in English

Вже багато років в середині листопада Мекка кінематографістів – французьке місто Канни на Лазурному узбережжі – перетворюється в центр європейського рітейлу. На три дні вузькі вулички курорту заповнюють власники та топ-менеджери роздрібних мереж, девелоперських компаній, інвестори, консультанти та інші пов’язані з рітейлом люди.

Більше десяти років серед учасників та експонентів виставки присутні й українці. Завдяки відвідуванню MAPIC вітчизняні бізнесмени отримують можливість презентувати свої нові проекти та концепції, познайомитися з інноваціями в ритейлі та девелопменті, налагодити контакти з транснаціональними компаніями. Цього року Асоціація рітейлерів України забезпечує в нашій країні інформаційну підтримку проведення виставки. Про історію участі українців на MAPIC, тематиці, якій виставка присвячена в цьому році, користь і вигоду від відвідування заходу RAU розповів офіційний представник MAPIC 2018 у Україні Дмитро Допіро.

– Чому в цей раз буде присвячений MAPIC, які головні теми конференції?

– Головна тема виставки в цьому році: «Традиційний шопінг в епоху цифрових технологій». Цифрова революція надзвичайно сильно вплинула на роздрібну торгівлю в її традиційному розумінні. Купівельний досвід, customer experience, перетворився в ключовий фактор, який трансформує індустрію і веде до появи нових моделей споживання та бізнесу. Фізична складова індустрії змінюється і вступає в нову епоху. Перед нами стоять питання:

  • Якими стануть торгові центри в майбутньому: «life style»-локаціямі або логістичними хабами?
  • Знайомство в магазині та покупка в інтернеті: як ці бізнес-моделі вплинуть на орендарів і власників торгових площ?
  • Які існують останні технологічні й інноваційні рішення для збільшення кількості відвідувачів і часу їх перебування в ТРЦ?
  • Яка стратегія стоїть за відкриттям фізичних магазинів найбільшими інтернет-рітейлерами?

Ключові теми будуть обговорюватися в дискусіях:

  • які з’явилися нові “гарячі” роздрібні майданчики?
  • які нові проекти в світі?
  • як правильно вибрати партнера для виходу на нові міжнародні ринки?

– Скільки людей відвідало MAPIC-2017? Яке співвідношення за сферами діяльності: рітейл, девелопмент, інвестиції, в2в?

– В минулому році на виставці були присутні 8600 учасників із 3800 компаній. За сферами діяльності спостерігався приблизно такий розподіл: 2100 – рітейлери, причому багато було новачків, близько 400 брендів брали участь вперше; 2500 – девелопери; 1000 – інвестори.

– Скільки країн делегували своїх представників, і які делегації були найбільшими?

– Було представлено 80 країн. У процентному співвідношенні:

  • Франція – 34%
  • Італія – ​​14%
  • Великобританія – 7%
  • Росія – 7%
  • Німеччина – 5%
  • Іспанія – 5%

Відзначимо, що з традиційно європейської виставки MAPIC перетворюється на найбільшу міжнародну. Так, в 2017 році виставку відвідали 270 представників 139 компаній зі США. Було зареєстровано 30 американських брендів, включаючи Abercrombie & Fitch, Bali, Cartier-Levi Strauss & Co, Ralph Lauren, Subway Real Estate, Victoria’s Secret та інші.

Також на виставці був представлений Близький Схід – 129 компаній, 236 учасників, в тому числі інвестори: Abu Dhabi Investment Authority (Adia), Public Investment Fund (PIF), Line Investments & Property Llc, National Real Estate Company, Qatard Investment Authority, Sharjah Investment And Development Authority (Shurooq)

Туреччина зараз переживає не найкращий час для рітейлу: у 2017 році було всього 88 компаній, 168 учасників, 41 роздрібний бренд, серед яких Collezione, DeFacto, English Home, Estee Lauder Companies (Turkey), Flo, Greyder, Ipekyo, Kahve Dünyası, Koton, LС Waikiki, Levi Strauss (Turkey), Mavi Jeans, Mars Cinema Group, Mıgros, Naramaxx, Özdilek, Saat & Saat, Sephora, Süvari, Teknosa

– Скільки експонентів було на MAPIC-2017? І наскільки широко були представлені українці.

– Всього на виставці було представлено близько 800 компаній зі стендами. Тільки одна українська компанія презентувала проекти на власному стенді – це NAI Ukraine. Віталій Бойко привіз два макети: Ocean Mall і Blockbaster Mall.

У 2016 році Україну на MAPIC представляли дві компанії-експонента – NAI Ukraine і Kodisoft. NAI Ukraine показувала проекти ТРЦ Lavina Mall і Blockbuster Mall. Стенд Kodisoft знаходився в павільйоні MAPIC Innovation Forum, присвяченому новим технологіям в рітейлі. На стенді компанія представила інтерактивні столи, що використовуються в кафе та ресторанах, які викликали великий інтерес. Ще дві компанії – Іммошан Україна і Colliers International Україна – були представлені на стендах материнських компаній. Іммошан презентувала два своїх столичних проекта – ТРЦ Rive Gauche і Рітейл Парк Петрівка, а Colliers International – київські проекти ТРЦ Retroville і ТРЦ River Mall.

– Як давно українські компанії відвідують виставку? Які проекти та рішення були за цей час презентовані?

– Вперше українська делегація відвідала виставку в 2004 році: HCM Group представила проект Olympic Plaza. Через рік до неї приєдналися «Концерн АВЕК і Ко», Асоціація «Рада торгових центрів України» (РТЦУ), «НЕСТ-Ханнер» і «Мандарин Плаза» з проектом ТЦ Gulliver, ЗАТ «Квадрат-Україна», «Південзахідтрансбуд» («ПЗТБ»). Надалі делегації ставали більше та численній: в 2006-му Україну представляли 6 експонентів і 28 компаній-учасниць, в 2007-му, крім чотирьох експонентів, вперше були представлені українські підрозділи міжнародних компаній – DTZ, Colliers International (Україна), Jones Lang LaSalle.

Одна з найбільших команд відвідала Францію в 2008 році. Тоді вдалося зібрати 127 українських делегатів, які представляли 23 компанії, 9 з яких стали експонентами. Multi Development в Україні, Colliers International Україна і Панорама Груп були представлені на стендах материнських компаній.

– А якщо говорити не про експонування своїх рішень, а про відвідування виставки: що це може дати українським ритейлерам і девелоперам?

– На MAPIC можна і потрібно їхати на будь-якому етапі розвитку вашої компанії. Якщо тільки почали працювати в рітейлі, то буде корисно ознайомитися з провідними гравцями, з актуальними тенденціями в роздрібній торгівлі, підглянути цікаві рішення і знайти вільні ніші, а якщо пощастить – то й інвестора. Далі відвідування виставки дасть можливість тримати руку на пульсі, оперативно реагувати на зміни, активно використовувати міжнародний досвід, знання та досягнення. Ну, а якщо ви хочете вийти з бізнесу, то саме на MAPIC приїжджають близько тисячі інвесторів, яким можна продати свій проект.

– Чого ви чекаєте від MAPIC-2018? Чим ця виставка буде відрізнятися від торішньої?

– Традиційно виставка почне свою роботу ще до свого офіційного відкриття з вечірки MAPIC Welcome Reception в готелі Carlton 13 листопада з 19:30 і до півночі. В рамках насиченої програми конференцій заплановано понад 100 подій, включаючи кілька самітів.

Leisure Summit. Основні теми:

  • Життя, шопінг, соціалізація
  • Розважальна індустрія сьогодні
  • Як вибрати краще рішення розважальної зони для ТРЦ
  • Міжнародні проекти та практичні кейси
  • Задоволення як ключовий фактор: як використовувати «розважальний» трафік для підвищення конверсії орендарів

Outlet Summit: ексклюзивний захід, на якому зберуться понад 150 топ-менеджерів світових компаній, що працюють у форматі «аутлет»: рітейлери, девелопери, інвестори та консалтери.

Global Retail Partner Summit і інші. Детальна програма є на сайті mapic.com

– Хто з відомих компаній вже підтвердив свою участь у виставці?

– Серед заявлених спікерів можна виділити:

  • Жіан Герардо Апріль (Gian Gherardo Aprile), Group CEO of We Arena Entertainment
  • Ронан Боул (Ronan Bole), Director of Operations France of Amazon
  • Брендон ОРейлі (Brendon O’Reilly), Managing Director of Fashion House Group
  • Бен Чессер (Ben Chesser), CEO of Coniq
  • Каролін Ламі (Caroline Lamy), CEO of Magdus
  • Фаб’єн Штуц (Fabien Stutz), Senior Director Real Estate and Construction EMEA of NIKE
  • Жіль Девендевіль (Gilles Devendeville), CEO of Retailtainment
  • Філіп Шайньє (Philippe Chainieux), CEO of Made.com
  • Барбара Соможийова (Barbara Somogyiova), Leasing Director Europe of Neinver

Зареєструватися на MAPIC-2018 можна за посиланням

Читайте також –

Рітейл в Каннах: що презентували на виставці MAPIC-2017 (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку