Аналітика Nielsen: українці витрачають більше, але стали прискіпливими до товарів та брендів

Аналітика Nielsen: українці витрачають більше, але стали прискіпливими до товарів та брендів

11.04.2018 11:57
  522
Ukrainian Retail Association

Індекс споживчої довіри в Україні зростає п’ятий квартал поспіль. На думку аналітиків Nielsen, стабільне зростання індексу вказує на повільне, але впевнене відновлення настроїв українських споживачів.

За підсумками четвертого кварталу 2017 року індекс склав 61 пункт (що на 3 пункти вище, ніж в ІІІ кварталі 2017 року, і на 9 пунктів, ніж в IV кварталі роком раніше). Такими є результати дослідження споживчої довіри The Conference Board Global Consumer Confidence Survey, підготовленого в співпраці з Nielsen.

«Споживачі стали сміливішими в витратах, але при цьому ми бачимо, якими вимогливими вони стали у виборі товарів, послуг або брендів. Маючи обмежений бюджет, споживачі хочуть вражень і позитивних емоцій від здійснення покупок. Інтернет допомагає споживачеві здійснити правильний вибір перед покупкою. Технологічні зміни зробили шлях споживача більш заплутаним і складним, з одного боку; з іншого боку – це відкриває нові можливості для брендів збільшити розмір купівельного кошика», – вважає Вайос Діморагас, генеральний директор Nielsen в Україні та Білорусі.

Індекс розраховується за трьома показниками: оцінки споживачами перспектив на ринку праці в найближчі 12 місяців, рівня фінансового благополуччя в найближчі 12 місяців і готовність витрачати гроші в даний момент. Збільшення індексу споживчої довіри в IV кварталі 2017 року в порівнянні з ІІІ кварталом 2017 року пояснюється поліпшенням показників за всіма трьома індикаторами.

Абсолютна більшість українців продовжують вважати, що країна знаходиться в стані кризи, при цьому число таких незначно зросло – 93% в IV кварталі 2017 року в порівнянні з 92% в IІI кварталі 2017 року. Кількість тих споживачів, які вважають, що країна не вийде з кризи в найближчі 12 місяців, знизилася до 66% в IV кварталі 2017 року в порівнянні з 74% в III кварталі 2017 року.

Що турбує українців?

На першому і другому місцях у списку занепокоєнь українців, як і раніше, знаходяться переживання про зростання тарифів на комунальні послуги і війна – з цього приводу турбуються 29% і 28% споживачів, відповідно. У топ п’ять причин для переживань також потрапляють зростання цін на продукти харчування, економіка і здоров’я.

На що витрачають вільні гроші?

У 26% українських споживачів не залишається вільних коштів після покупки товарів першої необхідності. Ті, у кого вони залишаються, витрачають вільні гроші на новий одяг (37%), роблять заощадження (29%) і розважаються поза домом (26%).

Значення індексу вище 100 пунктів говорить про переважання в країні оптимістів, нижче 100 пунктів – песимістів, а значення в 100 пунктів свідчить про рівновагу між оптимістичними і песимістичними очікуваннями від майбутнього.

Читайте також – 

Аналітика Nielsen: що турбує українців, на що вони витрачають і як економлять (+інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  121
Усі новини ринку