Головна > Новини > Нові проекти > Миронівський Хлібопродукт відкрив перший у Києві магазин бренду М’ясомаркет
Миронівський Хлібопродукт відкрив перший у Києві магазин бренду М’ясомаркет

Миронівський Хлібопродукт відкрив перший у Києві магазин бренду М’ясомаркет

Холдинг одного з найбагатших бізнесменів України Юрія Косюка на умовах франчайзингу відкрив перший у столиці М’ясомаркет. Це вже сьомий магазин даної торгової мережі в країні.

Як пише портал NV.ua, відкриття магазину нової для столиці торгової мережі відбулося в п’ятницю, 18 вересня. М’ясомаркет знаходиться в ЖК “Софія” за адресою Софіївська Борщагівка, вулиця Миру, 36. Площа об’єкту не уточнюється. Бренд розвивається за принципом франчайзингу, і є частиною стратегії трансформації МХП в кулінарну компанію.

Фото: НВ

Особливість мережі М’ясомаркет – абсолютно новий для України підхід до обслуговування клієнтів. Тут працюватимуть «м’ясні сомельє» – експерти, які допоможуть покупцям з вибором м’яса, спецій, соусів і проконсультують, як його краще приготувати. Голова правління МХП Юрій Косюк відвідав відкриття першого в Києві магазину бренду, і підкреслив, що відкриття магазинів такого формату – це еволюційний крок розвитку компанії і відповідь на нові виклики суспільства.

Раніше торгові точки мережі відкрилися в Миколаєві, Кропивницькому, Сумах, Ковелі, Черкасах і Дубно. Всього до кінця року компанія планує відкрити близько 50-ти магазинів нового формату в різних регіонах країни. Кожен з них буде відповідати запитам місцевого споживача.

Фото: НВ

Нагадаємо, активно розвивати власний роздріб МХП почав в середині цього року: найбільший в Україні та Європі виробник м’яса птиці експериментує з форматами «магазин біля дому», «гастростудія» та «food to go». У М’ясомаркет будуть продавати курятину й інше м’ясо, асортимент якого підбирається для кожного магазину окремо, а також супутні продукти бакалію, овочі, молочну продукцію, хлібобулочні вироби, соуси, які дозволять приготувати повноцінну вечерю.

Другий новий проект МХП гастростудії «Секрети Шефа». Це мікс м’ясного магазину та ресторану. Їх МХП теж планує розвивати по франчайзингу. Вартість такої співпраці поки не розголошують, але вона буде вище, ніж в М’ясомаркет через необхідність обладнати кухню. Асортимент ресторану не прив’язаний тільки до курятини там будуть представлені й інші м’ясні позиції.

Третій формат МХП – магазини-сендвічнимі «ХО перекусіті?» Цей проект веде підрозділ з розвитку ТМ Бащинський – одного з брендів МХП. Поки працює тільки один пілотне заклад, щоб оцінити, наскільки затребуваний такий формат. Тут продають напівфабрикати ТМ Бащинський, а також запустили лінійку сендвічів і обладнали зону кафетерію.

Читайте також –

МХП йде в роздріб: відкриває магазини трьох нових форматів

Про автора